МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принциповою переробкою нормативних актів з бухгалтерського обліку в установах і організаціях, що перебувають на бюджеті, і Положення про бухгалтерські звіти і баланси.Рр. – період становлення бюджетного обліку – характеризувався його веденням за простою системою. Облік регламентувався Інструкцією по рахівництву і звітності для урядових адміністративних установ (1923 р.), Інструкцією по веденню обліку за простою системою (1927 р.), Інструкцією по бухгалтерському обліку за простою системою в установах, які перебувають на Державному бюджеті СРСР (1932 р.). Поточний облік здійснювався згідно трьох планів рахунків: 1) для обліку операцій по виконанню кошторису витрат за бюджетом; 2) для обліку операцій з позабюджетними коштами; 3) для обліку операцій в нестатутних допоміжних господарствах. 1939-1953 рр. В цей період впроваджується подвійна система обліку. Так, 11 листопада 1938 року була затверджена Інструкція по бухгалтерському обліку в установах, які перебували на Державному і місцевому бюджетах, а 4 листопада 1938 р. – Інструкція по бухгалтерському обліку (за простою системою) в установах, що перебували на Державному і місцевому бюджетах. Перша інструкція передбачала ведення відокремленого обліку: 1) виконання кошторису витрат, бюджетних і позабюджетних засобів; 2) операцій по капітальних вкладеннях і допоміжних господарствах, що перебували на госпрозрахунку. Згідно зазначених інструкцій, бюджетний облік вівся за простою або подвійною системою. Це залежало від обсягу роботи бюджетних установ і розміру отриманого фінансування. В 1938 році був затверджений також Єдиний рахунковий план №1, який містив перелік рахунків, необхідних для відображення всіх операцій по виконанню кошторисів. Статутні підсобні господарства бюджетних установ повинні бути керуватися рахунковими планами госпрозрахункових підприємств. У зв’язку з цим бюджетні установи почали складати два баланси. Велике досягнення цих нормативних актів полягає в тому, що з їх прийняттям була створена в країні єдина система бюджетного обліку. 1955-1987 рр. – період уніфікації обліку. В 1955 р. Міністерством фінансів СРСР було затверджене Положення “Про бухгалтерські звіти і баланси в установах і організаціях, що перебували на Державному бюджеті СРСР”. Положення визначило: 1) права і обов’язки головних розпорядників коштів; 2) правила складання балансів; 3) оцінку статей балансу. В 1955 р. були видані нові Інструкції по веденню обліку за простою і подвійною системою.Для установ, які ведуть облік за подвійною системою, був запроваджений єдиний план рахунків і вони почали складати один баланс по виконанню кошторису витрат. В 1958 р. Міністерство фінансів СРСР затвердило Методичні вказівки по бухгалтерському обліку в централізованих бухгалтеріях бюджетних установ. В наступні роки були переглянуті нормативні акти по організації обліку і розроблені облікові реєстри для машинної обробки. З 1988 року по даний період часу здійснюється новий етап становлення і розвитку бюджетного обліку, який характеризується: 1) централізацією і децентралізацією обліку; 2) широким використанням сучасних обчислювальних машин для обробки облікової і економічної інформації; 3) переведенням бюджетних установ на подвійну систему обліку; 5) обліком показників госпрозрахункової діяльності бюджетних установ і позабюджетних джерел їх фінансування; 6) інтеграцією облікової, фінансової і планово-економічної роботи в централізованих бухгалтеріях. Реалії радикальної господарської реформи висувають необхідність пошуку нових шляхів здійснення організації обліку затрат на соціально-економічний розвиток. Установам невиробничої сфери тепер важливо оперативно оцінювати свій фінансовий стан, оперативно впливати на величину засобів, які надходять від госпрозрахункової діяльності. Вже сьогодні практика обліку в установах невиробничої сфери висунула цілий ряд питань, які чекають свого вирішення. До них, в першу чергу, слід віднести: 1) - питання вдосконалення організації в установах невиробничої сфери на базі централізації або повернення до самостійних бухгалтерій в умовах передачі останніх в управління місцевим адміністраціям; 2) - питання вдосконалення первинного обліку і документації; 3) - використання регіональних обчислювальних установ; 4) - створення АРМ бухгалтера, що розширює можливості аналітичного обліку і оперативного аналізу; Історія розвитку бюджетного обліку в країні нерозривно пов’язана з історією органів казначейства. Тому сьогодні правильно було б говорити не про створення органів казначейства, а про їх відновлення, повернення до минулої практики. Виконання бюджету і контроль за поступленням і витрачанням засобів в дореволюційній (1912 р.) країні традиційно виконували казначейства. Головне казначейство знаходилося в Петербурзі, в губерніях – губернські казначейства, в уїздах – уїзні казначейства. Казначейства – виконавчі органи. Вони: 1) збирають, зберігають і пересилають державні доходи; 2) здійснюють платежі; 3) продають гербові марки, папери; 4) видають свідоцтва на право торгівлі тощо; 5) пересилають залишки грошей в регіональний банк (з 1862 р.); 6) керують спільною касовою готівкою казначейства і оборотною готівкою державного банку (з 1896 р.); 7) приймають процентні папери на збереження (з 1904 р.). Читайте також:
|
||||||||
|