Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості реанімації у дітей.

Допомогу починають із забезпечення прохідності верхніх дихальних шляхів. Окрім пальцевої ревізії порожнини рота, можна нахилити тулуб дитини вниз, постукуючи по спинці. У дітей старшого віку ШВЛ проводять «із рота в рот» та «із рота в ніс»Частота вдувань повинна наближатися до частоти дихання , що відповідає віку дитини. Непрямий масаж серця у дітей 8-10 річного віку проводять тільки однією рукою, натискаючи на нижню третину груднини,, на 3-4см, у новонароджених - нігтьовими фалангами перших пальців, попередньо обхопивши спинку долонями обох рук, у маленьких дітей – одним або двома пальцями на середню третину груднини з амплітудою прогинання її на 1-2см. У дітей до року частота компресій понад 100 в хв. (2 компресії за 1с), у віці від 1 до 8 років – не менше 100 за хвилину, у дітей після 8 років слід притримуватись рекомендацій для дорослих. у новонароджених 120 за хв., якщо два реаніматора під час вдиху - 4 масажні поштовхи, якщо 1 реаніматор - під час 2 вдихів роблять 10-15 масажні поштовхів.

Контрольні запитання.

Назвіть покази до проведення непрямого масажу серця?

Назвіть покази до проведення штучної вентиляції легень?

Які порушення виникають в організмі при термінальних станах?

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  9. Анатомо-фізіолгічні особливості
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  12. Анатомо-фізіологічні особливості нервової системи у новонароджених




Переглядів: 1134

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Забезпечення прохідності верхніх дихальних шляхів. | Як класифікують нещасні випадки стосовно їх зв’язку з виробництвом?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.