МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слабкий тип - меланхолік.За І. П. Павловим, темперамент є найголовнішою характеристикою нервової системи людини, яка так чи інакше позначається на всій діяльності кожного індивіда. І. П. Павлов розумів тип нервової системи як природжений, відносно слабо схильний до змін під впливом оточення чи виховання. Він називав його генотипом. На основі кожного типу формуються різні системи умовних нервових зв'язків. Сам процес їх формування залежить від типу нервової системи. Тим самим тип нервової системи надає своєрідності поведінці людини, накладає характерний відбиток на всю сутність людини - визначає рухливість психічних процесів, їх стійкість. Проте він не є вирішальним чинником поведінки, вчинків, переконань, які формуються в процесі індивідуального життя людини та в процесі виховання. Усі типи темпераменту можна схарактеризувати за такими основними якостями: - лабільність - швидкість виникнення та перебігу збудження і гальмування; - сенситивність - міра чутливості до явищ дійсності; - реактивність - сила емоційної реакції на зовнішні та внутрішні подразники; - активність - характеризується тим, наскільки людина діяльна під час подолання перешкод; - темп реакцій - швидкість перебігу психічних процесів та реакцій; - пластичність - гнучкість, легкість пристосування до нових умов; - ригідність - інертність, нечутливість до зміни умов; - екстраверсія - спрямованість особистості на довкілля, людей, предмети, події; - інтроверсія - фіксація особистості на собі, на своїх переживаннях та думках, схильність до самоаналізу, замкнутість; - емоційна збудливість - характеризується тим, якої сили потрібен вплив, щоб викликати емоційну реакцію. Сангвінік– сильний, врівноважений, рухливий; активний, енергійний, витриманий; хода швидка, часто буває лідером, контактний, „душа колективу”; легко знаходить вихід із складних ситуацій. Флегматик– сильний, врівноважений, інертний; має ухил в бік гальмування, повільні хода, мова, реакції, рівний у спілкуванні, працелюбний, поволі входить в роботу, але планомірно доводить її до кінця; не дуже контактний. Холерик– сильний, неврівноважений; переважає збудження; швидкі мова, хода, реакція, жести, активний, енергійний, невитриманий, самолюбивий, конфліктний. Меланхолік – слабкий, неврівноважений, малорухливий; переважає зовнішнє гальмування, не витримує психічних навантажень, часто панікує, після конфлікту довго не заспокоюється, вразливий, впадає у відчай, схильний до неврозів, швидко втомлюється від напруження, повільно пристосовується.
|
||||||||
|