МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
УРОК № 17 ПРЕЛЮДІЯ.Мета уроку: Навчальна: на прикладі творчості С. Рахманінова та Й. С. Баха вчити учнів розуміти інструментальну музику, аналізувати її зміст (утілені в ній почуття людини) та звучання, а також знаходити спільне у змісті різножанрових творів; поглиблювати знання учнів про творчість С. Рахманінова; закріпити розуміння учнями терміну прелюдія; Розвивальна:розвивати вміння учнів виявляти і розуміти головну думку інструментального музичного твору, відчувати ритм та ансамбль під час колективного виконання пісні, а також емоційно і виразно її виконувати; Виховна: прищеплювати учням почуття любові до Батьківщини, кращі моральні якості особистості. Музичний матеріал: Прелюдія № 2 до-дієз мінор С. Рахманінова, Токата ре мінор Й. С. Баха (класичне виконання та виконання В. Мей), «Мрії збуваються» Л. Бражникової. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети С. Рахманінова, Й. С. Баха, В. Мей; фотозображення Володимирського собору в Києві, музичних інструментів (скрипки, домри, флейти, лютні, віолончелі, фортепіано); кросворд. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія, інформаційні картки. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід (Прелюдія № 2 до-дієз мінор С. Рахманінова). 1. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. У давні часи перед початком концерту артист- музикант, сидячи за інструментом, грав музику-імпровізацію, яка б налаштувала слухачів на певний настрій. Згодом така музика отримала свою назву і навіть сформувалася у музичний жанр. Який саме — дізнаємося сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань. Розв'язання кросворда. На дошці — фотозображення музичних інструментів: фортепіано, скрипки, флейти, віолончелі, лютні, домри. Учитель. Якщо ви розв'яжете кросворд, то дізнаєтесь, як на-зивається музика, що в давнину передувала концерту. · Як називаються професії музикантів залежно від того, на якому музичному інструменті вони виконують музичні твори? (Піаніст, скрипаль, флейтист, віолончеліст, лютніст, домрист) Методичний коментар. Учні отримують незаповнений кросворд і самостійно визначають ключове слово.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|