Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання № 2 «Хто більше?»

Змагання для капітанів команд. Лунає музика. Слухаючи музичний твір, учні добирають епітети для словесного опису характеру мелодії, ритму, почуттів і по черзі починають обмінюватися дібраними прикметниками. Виграє той, хто назве останнє слово. Він отримує 2 нотки = 1 бал.

Завдання № 3 «Любимо співати»

Команди по черзі починають співати пісні. За сигналом учителя друга команда має доспівати пісню, розпочату першою командою. Хто краще знає текст (1 нотка), мелодію (1 нотка) та виразніше її виконує (1 нотка) — отримує 3 нотки =1,5 балів.

Завдання № 4 «Змагання музикознавців»

Кожна команда має підготувати запитання іншій команді. Якщо команда не може відповісти на поставлене запитання, відповідає та команда, яка його поставила. Кожна правильна відповідь — 2 нотки, за доповнення — 1 нотка. Отже, разом команда може отримати 3 нотки = 1,5 балів.

Завдання № 5 «Упізнай мелодію»

Упізнати музику твору, який звучить. Кожна правильна відповідь — 3 нотки, за доповнення — 3 нотки. Отже, загалом команда може отримали 6 ноток = 3 бали.

Завдання № б «Євробачення»

У кожній команді обирають солістів, які мають виконати найулюбленішу пісню. Решта учасників — підспівують. За найкраще виконання команда отримує 4 нотки = 2 бали.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Підбиття підсумків уроку

Підбиваються підсумки гри (максимальна кількість набраних ноток дорівнює 24, отже — 12 балам), нагороджуються переможці.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

· «Сьогодні на уроці я із задоволенням...»;

· «Мені сподобалося...»;

· «Уроки музичного мистецтва для мене — це...».

Учні виконують улюблені пісні на власний вибір.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Випереджальне індивідуальне завдання: підготувати доповіді за темами «Біографія Й. С. Баха», «Творчість Й. С. Баха», «Найулюбленіший музичний інструмент Й. С. Баха».

Учні виходять із класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова).

Музичне мистецтво

Клас ІІ семестр

МАСОЛ

Тема 3. Жанри камерно-інструментальної музики


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Учні виходять із класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова). | УРОК № 17 ПРЕЛЮДІЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.