МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Учні виходять із класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова).
УРОК № 16 ЗАКЛЮЧНИЙ УРОК СЕМЕСТРУ «МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП» Мета уроку : Навчальна: підбити підсумки семестру, узагальнити знання, уміння та навички учнів, здобуті упродовж семестру; Розвивальна: розвивати співацькі здібності учнів, уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки, творчі якості особистості; Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату, прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною. Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж семестру, пісні, які вивчали впродовж семестру. Наочні посібники: нотки, криптограма, картки. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Сьогодні в нас заключний урок семестру, який ми проведемо у вигляді гри, що має назву «Музичний калейдоскоп». Під час її проведення ви продемонструєте свої знання, уміння та навички в музичній галузі, що сформувалися у вас упродовж семестру. За кожну правильну відповідь ви отримуватимете нотки. Яка команда назбирає більше ноток — та й перемогла у змаганні. Клас об'єднується у 2 команди, у кожній обирається капітан. ОСНОВНА ЧАСТИНА Гра «Музичний калейдоскоп» Завдання № 1 «Біографічне лото» На окремих картонних картках записані фрагменти біографій композиторів, відомих музикантів, тобто фактичний матеріал, який учні засвоювали впродовж семестру. На одній картці подано прізви-ще, на другій — ім'я, на третій — країну, далі — твори, написані композитором, та додаткову інформацію про автора або його твори. Завдання: обрати із загальної кількості карток ті, які стосуються певного композитора, та скласти із цих карток його біографію. Одна правильна добірка карток дорівнює 1 нотці. Отже, разом команда може отримати 6 ноток = 3 бали. Методичний коментар. У наведених далі таблицях подано пра-вильну відповідність карток одна щодо одної. Учні отримують картки впереміш. Завдання для першої команди
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|