Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Учні виходять із класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова).

 

 

УРОК № 16 ЗАКЛЮЧНИЙ УРОК СЕМЕСТРУ «МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

Мета уроку :

Навчальна: підбити підсумки семестру, узагальнити знання, уміння та навички учнів, здобуті упродовж семестру;

Розвивальна: розвивати співацькі здібності учнів, уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки, творчі якості особистості;

Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату, прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.

Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж семестру, пісні, які вивчали впродовж семестру.

Наочні посібники: нотки, криптограма, картки.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні в нас заключний урок семестру, який ми проведемо у вигляді гри, що має назву «Музичний калейдоскоп». Під час її проведення ви продемонструєте свої знання, уміння та навички в музичній галузі, що сформувалися у вас упродовж семестру. За кожну правильну відповідь ви отримуватимете нотки. Яка команда назбирає більше ноток — та й перемогла у змаганні.

Клас об'єднується у 2 команди, у кожній обирається капітан.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Гра «Музичний калейдоскоп»

Завдання № 1 «Біографічне лото»

На окремих картонних картках записані фрагменти біографій композиторів, відомих музикантів, тобто фактичний матеріал, який учні засвоювали впродовж семестру. На одній картці подано прізви-ще, на другій — ім'я, на третій — країну, далі — твори, написані композитором, та додаткову інформацію про автора або його твори.

Завдання: обрати із загальної кількості карток ті, які стосуються певного композитора, та скласти із цих карток його біографію.

Одна правильна добірка карток дорівнює 1 нотці. Отже, разом команда може отримати 6 ноток = 3 бали.

Методичний коментар. У наведених далі таблицях подано пра-вильну відповідність карток одна щодо одної. Учні отримують картки впереміш.

Завдання для першої команди

Ім'я Прізвище Країна Твір Додаткова інформація
Жак Брель Франція «Вальс» Шансоньє
Ґеорг Фрідріх Гендель Німеччина «Самсон» Сучасник Й. С. Баха
Володимир Івасюк Україна «Червона рута» Один із заснов­ників естрадної української пісні
Володимир Висоцький Росія «Пісня про добро та зло» Актор, бард, композитор
Джоаккіно Россіні Італія «Севільський цирульник» Перлина італійської опери
Геннадій Гладков Росія «Бременські музиканти» Мюзикл, мультфільм

 

 

Ім'я Прізвище Країна Твір Додаткова інформація
Франц Шуберт Австрія «Серенада» Романтик, автор понад 600 пісень
Раймонд Паулс Латвія «Кашалотик» «Маестро» латиської естради
Вольфґанґ Моцарт Австрія «Dies ігае» «Реквієм»
Дмитро Бортнян­ський Україна Хоровий концерт № 5 Майстер духовної музики
Модест Мусорг- ський Росія «Дитяча» Композитор- новатор, автор оперних шедеврів, дитячої музики
Леся Дичко Україна Кантата «Чотири пори року» Сучасний майстер хорових творів
Завдання для другої команди

 

 


Читайте також:

  1. II. Із програм для 11 класу
  2. N байки (з 3 класу)
  3. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  4. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу
  5. Використання класу Connection
  6. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  7. Дані-члени класу CRecordset.
  8. З фізичної культури для учнів 9-Г класу
  9. Загальна характеристика рахунків класу 7 «Доходи і результати діяльності»
  10. Залікового уроку для 10-А класу
  11. Каталоги високого класу
  12. Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Завдання № 2 «Хто більше?»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.