МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Каталоги високого класуНе всі користувачі, що очікують задоволені перерахованими каталогами магазинів. Є деякі певні очікування, які повинні бути виконані: · велика кількість збережених продуктів; · зорієнтовані на клієнта веб-сторінки з чітким представленням форми; · інтеграція з іншими процесами в компанії, типу контролю ресурсів. На малюнку 9.4.3 показана типова архітектура каталогів високого класу: Малюнок 9.4.3. Структура каталогів високого класу.
Каталоги вищого класу зазвичай розроблені на основі відносних систем управління базами даних (ОСУБД), типу Oracle, Microsoft Server SQL або IBM DB2. Підхід має багато переваг. ОСУБД масштабовані до великого об'єму даних, які будуть оброблені так само як одночасна обробка великої кількості файлів. ОСУБД вимірюють систему легко і з швидше невеликим розміром ПЗ і з мультипроцесорними системами високої якості ПЗ. ОСУБД обладнані їх власним ПЗ, яке дозволяє створювати копії і архівувати дані. Вони гнучкі, але еластичні, оскільки остерігаються підробок і пошкодження даних. Вони також генерують звіти. ОСУБД пропонують стандартні інтерфейси, щоб об'єднати з іншими діловими застосуваннями, наприклад використовуючи SQL, LDAP, CORBA і інші методи інтеграції. Каталоги покупців і продавців Каталоги для покупців і продавців відмінні - перший - віртуальний каталог, який може використовуватися покупцем, щоб бачити продукти, проведені конкуруючими постачальниками, останній включає збори інформації про те, що продавець хоче продати. Технологія повинна задовольнити категорії. Приклад - каталог для покупців, наданих супермаркетом, що співпрацює з багатьма маленькими постачальниками. Покупець вибирає продукт, заснований на каталозі супермаркету. Малюнок 9.4.4. Каталог супернабору.
Всі продавці збирають деталізовані дані про їх власні продукти в каталозі супернабору, який може розглянутися покупцем. Кожному продавцеві доступна тільки його власна частина каталога. Покупець має доступ до всього каталога, зі всіма продуктами, забезпеченими іншими продавцями. Тип ринку "Багато-багато" Обговорені раніше моделі електронної торгівлі стосувалися ринку типу один-для-багатьох (тобто деталізовані каталоги) і "багато-для-одного" (каталоги покупців). Проте є ринки, де багато продавців торгують з багатьма споживачами, тобто ми маємо ринки "багато-для-багатьох". Цим видом діяльності займаються аукціонери і брокери. Як приклад, багато клієнтів мають доступ до аукціонних вебсайтів. Мал.9.4.5. Рынок "багато-для-багатьох".
4. Модель електронного бізнесу Електронний ринок - відносини між продавцями і покупцями, які залежать від виду учасників, пропозицій і потреб. Існує три основні моделі ринку, кожна з власними критеріями успіху. Читайте також:
|
||||||||
|