Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Залікового уроку для 10-А класу

План-конспект

VI. Домашнє завдання

V. Підбиття підсумків уроку ( 5 хв ).

IV. Закріплення нових знань (5 хв ).

§ Що таке миттєва швидкість?

§ Що вимірює спідометр?

Ø Розв̓язування задач:

Першу половину всього часу автомобіль рухався зі швидкістю 60 км/год, а другу половину – зі швидкістю 50 км/год. Знайдіть середню швидкість руху на всьому шляху.

1. Вивчити §10, 11.

2. Розв”язати вправу 6 ( 2, 3, 6 ).

 

Тема. Графіки рівномірного прямолінійного руху.

Мета уроку: познайомити учнів із графічною інтерпретацією руху; навчити будувати графіки залежності шляху й швидкості від часу.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність:комп”ютерні демонстрації.


Читайте також:

  1. II. Із програм для 11 класу
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. N байки (з 3 класу)
  7. VII. Підсумки уроку
  8. VIІ. Підсумок уроку
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  11. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу
  12. Використання класу Connection




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формули для обчислення | Графіки залежності шляхи від часу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.