Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Залікового уроку для 10-А класу

План-конспект

VI. Домашнє завдання

V. Підбиття підсумків уроку ( 5 хв ).

IV. Закріплення нових знань (5 хв ).

§ Що таке миттєва швидкість?

§ Що вимірює спідометр?

Ø Розв̓язування задач:

Першу половину всього часу автомобіль рухався зі швидкістю 60 км/год, а другу половину – зі швидкістю 50 км/год. Знайдіть середню швидкість руху на всьому шляху.

1. Вивчити §10, 11.

2. Розв”язати вправу 6 ( 2, 3, 6 ).

 

Тема. Графіки рівномірного прямолінійного руху.

Мета уроку: познайомити учнів із графічною інтерпретацією руху; навчити будувати графіки залежності шляху й швидкості від часу.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність:комп”ютерні демонстрації.


Читайте також:

  1. II. Із програм для 11 класу
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. N байки (з 3 класу)
  7. VII. Підсумки уроку
  8. VIІ. Підсумок уроку
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  11. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу
  12. Використання класу Connection




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формули для обчислення | Графіки залежності шляхи від часу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.