Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формули для обчислення

План уроку

I. Організаційний етап ( 5 хв ).

II. Перевірка домашнього завдання ( 5 хв ).

III. Виконання лабораторної роботи. ( 30 хв ).

Учням пропонується обчислити швидкість руху кульки.

Ø Порядок дій учня

  1. З пластиліну виготовте кульку, діаметр якої майже дорівнюватиме внутрішньому діаметру вимірювального циліндра.
  2. Помістіть кульку у вимірювальний циліндр і налийте в нього до самого верху дистильованої води. Щільно закрийте циліндр гумовою пробкою.
  3. Переверніть вимірювальний циліндр, кулька буде повільно опускатиметься. За поділками на циліндрі зафіксуйте положення кульки в певні моменти часу, які ви виміряєте секундоміром. Отримані результати запишіть у таблицю.
  4. Визначте швидкість руху кульки. Укажіть який це рух.
  5. Змініть нахил циліндра. Виміряйте швидкість руху кульки в цих випадках. Укажіть, як рухається кулька.
Номер досліду Вимірювальна величина
l, см t, с v, см/с
1.69 22.5
1.69 22.5
1.68 22.6

Висновок: під час виконання даної лабораторної роботи ми навчилися вимірювати швидкість руху тіла.

IV. Підбиття підсумку уроку.( 5 хв).

V. Домашнє завдання.


Читайте також:

  1. Автододавання та автообчислення.
  2. Алг W2 (ОБЧИСЛЕННЯ Y)
  3. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  4. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  5. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  6. Введення формули в комірку.
  7. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  8. Види середніх і способи їх обчислення
  9. Визначення та обчислення функції для одного значення аргументу і для діапазону значень аргументу.
  10. Відносні величини: суть, види та способи їх обчислення
  11. Відносні величини: суть, види та способи їх обчислення
  12. Вітальні формули




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендований вміст проектної папки | Залікового уроку для 10-А класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.