Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формули для обчислення

План уроку

I. Організаційний етап ( 5 хв ).

II. Перевірка домашнього завдання ( 5 хв ).

III. Виконання лабораторної роботи. ( 30 хв ).

Учням пропонується обчислити швидкість руху кульки.

Ø Порядок дій учня

  1. З пластиліну виготовте кульку, діаметр якої майже дорівнюватиме внутрішньому діаметру вимірювального циліндра.
  2. Помістіть кульку у вимірювальний циліндр і налийте в нього до самого верху дистильованої води. Щільно закрийте циліндр гумовою пробкою.
  3. Переверніть вимірювальний циліндр, кулька буде повільно опускатиметься. За поділками на циліндрі зафіксуйте положення кульки в певні моменти часу, які ви виміряєте секундоміром. Отримані результати запишіть у таблицю.
  4. Визначте швидкість руху кульки. Укажіть який це рух.
  5. Змініть нахил циліндра. Виміряйте швидкість руху кульки в цих випадках. Укажіть, як рухається кулька.
Номер досліду Вимірювальна величина
l, см t, с v, см/с
1.69 22.5
1.69 22.5
1.68 22.6

Висновок: під час виконання даної лабораторної роботи ми навчилися вимірювати швидкість руху тіла.

IV. Підбиття підсумку уроку.( 5 хв).

V. Домашнє завдання.


Читайте також:

  1. Автододавання та автообчислення.
  2. Алг W2 (ОБЧИСЛЕННЯ Y)
  3. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  4. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  5. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  6. Введення формули в комірку.
  7. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  8. Види середніх і способи їх обчислення
  9. Визначення та обчислення функції для одного значення аргументу і для діапазону значень аргументу.
  10. Відносні величини: суть, види та способи їх обчислення
  11. Відносні величини: суть, види та способи їх обчислення
  12. Вітальні формули




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендований вміст проектної папки | Залікового уроку для 10-А класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.