Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекомендований вміст проектної папки

ЗАХИСТ ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ

План-конспект уроку з трудового навчання

Тема: Захист проекту

Мета: навчальна: формування в учнів знань about процес захисту розроблених творчих виробів;

виховна: виховання наполегливості та працьовитості;

розвиваюча: удосконалення уміння демонстрування та опису виробу.

Хід уроку

I. Організаційна частина

II. Актуалізація знань учнів

На наступному уроці ви будемо захищати свої вироби, тому вам потрібно знати саму суть процесу захисту, а також потрібну документацію (портфоліо проекту) та послідовність подання інформації при захисті.

III. Викладення нового матеріалу

На захист творчого проекту кожен учень (група учнів) готує проектну папку (пояснювальну записку) та виріб.

1. Титульний лист

2. Зміст

3. Обґрунтування вибору теми проекту

4. Фотографія виготовленого виробу

5. Обґрунтування теми вибраного виробу

6. Виявлення традицій і тенденцій

7. Банк ідей і пропозицій. Ескізи альтернативних виробів

8. Дизайн-аналіз

9. Обґрунтування виробу та характеристика використаних матеріалів та обладнання

10. Технологічна частина

11. Екологічне та економічне обґрунтування проекту

12. Діаграма купівельної спроможності

13. Джерела інформації

14. Приблизна можлива рубрикація пояснювальної записки (проектної папки)

Пояснювальна записка повинна бути акуратно оформлена, написана гарним почерком або надрукована з допомогою ПК на аркушах паперу форматом А4. Вона обов’язково повинна вміщувати такі розділи:

- «Обґрунтування теми проекту»

- «Конструкція виробу»

- «Технологія виготовлення»

- «Технічний опис»

- «Економічне обґрунтування проекту»

- «Рекламний проспект»

- «Використана література»

На титульному листі пояснювальної записки пишуться:

- назва проекту;

- прізвище та ім’я учня та вчителя;

- школа;

- клас;

- рік виконання роботи.

* У випадку виконання проекту групою вказуються прізвища та імена кожного учня групи та їх ролі (дизайнер, майстер, рекламний агент, адміністратор).

На першому аркуші записуються назви розділів з указаними номерами сторінок. Сторінки повинні бути пронумеровані та скріплені.

Захист роботи відбувається перед спеціальною експертною комісією, яка складається із 2-4-х осіб (або однокласників, або учнів інших класів). Для виступу кожному учневі дається 5-7 хвилин. Після виступу присутні можуть ставити запитання та висловлювати власну думку. Запитання й пояснення повинні бути по суті проектної роботи. Від учня, який захищає свою роботу, повинні бути отримані всі пояснення зі змісту, оформлення та виконання роботи, аргументовані посилання на джерела інформації. Підсумкова оцінка — рейтингова, яка включає самооцінку, середню колективну оцінку експертів та оцінку вчителя.


Читайте також:

  1. А. Створення власної папки.
  2. Азоновмістні органічні сполуки.
  3. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  4. ВИДИ НАВІЮВАНЬ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЇХ ВМІСТУ
  5. Визначення вмісту вологи і сухих речовин.
  6. Визначення вмісту загального та білкового азоту за методом Кьєльдаля
  7. Визначення вмісту калій перманганату в розчині.
  8. Вміст в латексі полімерної фази
  9. Вміст водяної пари в атмосфері.
  10. Вміст жирів у харчових продуктах
  11. Вміст незамінних амінокислот у їжі
  12. Грижовий вміст.




Переглядів: 909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сірникові картини | Формули для обчислення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.