МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИДИ НАВІЮВАНЬ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЇХ ВМІСТУХоче ВСЕЛИТИ. Неумисне і навмисне навіювання По критерію наявності мети і зусиль, вживаних суггестором, виділяється 1 неумисне і навмисне навіювання. Останнє є иг- 1 ленаправленное і свідомо організовувана психологічна дія. У«- 1 гестора є конкретна мета, якою він прагне Досягти. Він знає, що і кешу 1 Другою істотною особливість» навмисного навіювання є на-^ личие зусиль суггестора для досягнення планованих цілей. Неумисне навіювання характеризується, по-перше, тим, що суггестор не ставить перед собою мети вселити даному суггеренду ту або іншу думку, дію, вчинок і тому подібне Можна вважати, що вчитель не має наміру внушить вихованцеві невіра в свої сили, думку про непоправність недоліків, своєрідну покірливість «долі». Проте його зауваження (наприклад: «Ти як всегда упертий і говориш лише дурощі»; «Ну, я бачу, ти просто непоправний») всупереч бажанням педагога можуть вселити учневі багато негативних психические станів. Коли батьки надмірно переживають з приводу майбутніх іспитів своїх дітей, посилено готують їх до перевірки знань, то, самі того не бажаючи, можуть вселити дітям страх перед іспитами, невпевненість, які паралізують їх розумові сили і здібності». Батьки і вихователі, засуджуючи провину дитяти словами «ти поганий», вселяють йому тим самим соответствующую установку. Не можна переходити наличность* якщо не бажаєш нашкодити. Невірно, проте, вважати, що неумисне навіювання впливає лише негативно, Воно може формувати і багато позитивних якостей личности: працьовитість, чесність, старанність. Але не моралями, а особистим Прикладом.- | |' | . ||' ":"' _|..<:-;-',;,.:. . Другою особливістю неумисного навіювання є те, що суггестор не докладає жодних зусиль сугестій. Взагалі при неумисному внушении суггестор може і не знати, що на когось надає дію. Спостереження показують, що істотною детермінантою ненавмисного навіювання є наявність в сугеренда схильності до того, що вселяється. Тим самим сфера дії неумисного навіювання ограничивается тими випадками, коли спрямованість особі суггеренда і вміст навіювань збігаються. Лише за цих умов слова і дії що говорить, окрім його наміру і зусиль, можуть придбати вселяючу силу, оскільки падають на підготовлений грунт. По критерію вмісту, характеру того, що вселяється, навіювання можна ділити на специфічне і неспецифічне. Перший різновид складають дії, які вселяють суггеренду конкретні ідеї, думки, дії і вчинки. Другий різновид складають дії, які вселяють личности або групі ті або інші психічні стани: хороше або погане настроение, емоційний підйом або спади т.д. г Навіювання можна ділити на положитеАНое і негативне. Перше характеризуется положительной танравлениосіроі свого содержания. Воно щепить личности і соціальній спільності позитивні психологічні якості, свойства і стани (звички, інтереси, погляди, стосунки і тому подібне). До отрицательнымвнушениям відносяться такі, які своїм вмістом сознательно або несвідомо, навмисно або ненавмисно щеплять людям отрицательные (сточування зору нашої моралі):псих0логИческие якості, властивості і стани (нечесність, лінощі і ін.). Якщо, наприклад, вчитель постійно говорить учневі про невдачі в навчанні, то цим він може ненавмисно вселити школяру невпевненість в своїх силах, що приведе до спаду розумової активності.
Читайте також:
|
||||||||
|