МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Взаємодія невербальних і вербальних засобівЗазвичай в процесі навіювання несловесні і словесні засоби действукг спільно, причому немовні чинники виступають як підсобні після відношення до мовних. Для виявлення впливу немовних чинників на силу словесних вн> -шений були проведені, зокрема, такі експерименти, в яких участвовали 34 підлітки (вибірка вироблена методом інтервального відбору). Кажди випробовуваний робив по одній спробі стискування ручного динамометра в кожній до: трьох серій дослідів (динамометр був перероблений так, що став показувати десятьма долі кілограма). Умови проведення експериментів варіювалися. У перве» серії дослідів динамометрія проводилася при повній відсутності яких-небудь вн> -щающих і інших сторонніх дій на випробовуваних, окрім інструкції натискувати динамометр. У другій серії опьітов на випробовуваних додатково діяли позитивні навіювання експериментатора, мобілізуючі потенциальные можливості випробовуваних («Ти набагато сильніший... Ти далеко не полностью використовував свої можливості... Ти можеш показати і покажеш більш: високий результат»). У третій серії експериментів на випробовуваних действовав # не лише словесні навіювання, але і несловесні чинники: енергійне стислий»; динамометра експериментатором. Результати цих експериментів показали, що вербальне навіювання виявляєте» значним способом, активізуючим потенційні сили і здібності че:-века. Середній показник динамометрії під впливом словесного навіювання возр>ж з 35,2 до 36,1 кг, щл. ще майже на 3 %. А в поєднанні словесних навіювань почитали захоплення. Тут краще всього підійде слово "трепет": воно абсолюти точно передає те, що виникає в такий ситуацій змішення відчуттів. Трепет соединяе в собі жах і благоговіння». Існують способи виробити «магічний погляд Про одне з них розповідає Ігор Востоков в своїй книзі «Секрети цілителеві Сходу»: «Візьміть аркуш паперу, і в центрі його накреслите і закрасіть тушшю мул чорним чорнилом круг діаметром, 1,5 див. Повісьте цей аркуш на відстані 2—2,5 м від себе і протягом 15 хвилин непре рывно і не блимаючи дивитеся на цей чорний круг. Роблячи це щоденно, ви виробите в собі магічний погляд». Інший спосіб — за допомогою дзеркала. Ледве розслабивши м'язи особи, посмотрите на своє віддзеркалення. Погляд направте собі в очі або на перенісся. Уникни .частых мигань, дивитеся в крапку 20—25 секунд. У побуті пильним поглядом не слід зловживати, тому що люд. під таким поглядом починають нервувати. Зазвичай під час розмови прийнятий періодично відводити погляд, аби не бентежити. Якщо ви бажаєте вивести співбесідника з рівноваги, виберіть на його телі і.~« одягу вразливе місце (наприклад, криві ноги, погані зуби, неухоженнь: нігті, нечищене взуття, пляма на одязі і так далі) і пильно дивитеся туг^. Ваш співбесідник відразу ж почне нервувати. Ну а якщо ви додатково изобрази-: ледве помітну уїдливу посмішку і зарозуміло відкинете голову назад ~ зберегти самовладання проти такого прийому удасться лише вже дуже выдег жанному людині. Розсіяне або направлене мимо око співбесідника взгла: (на вухо, лоб, підборіддя, губи) зробить те ж саме, але в делікатнішій щадній формі. Взаємодія невербальних І вербальних засобів Зазвичай в процесі навіювання несловесні і словесні засоби действчэе спільно, причому немовні чинники виступають як підсобні по отношен»: до мовних. Для виявлення впливу немовних чинників на силу словесних вн: шений були проведені, зокрема, такі експерименти, чи в яких участвоаь 34 підлітки (вибірка вироблена методом інтервального відбору). Каявшись. * випробовуваний робив по одній спробі стискування ручного динамометра в кожній з трьох серій дослідів (динамометр був перероблений так, що став показувати десять*: долі кілограма). Умови проведення експериментів варіювалися. У пер»:# серії дослідів динамометрія проводилася при повній відсутності яких-небудь вн: шающих і інших сторонніх дій на випробовуваних, окрім инструкшам; натискувати динамометр. У другій серії дослідів на випробовуваних додолнителмм діяли позитивні навіювання експериментатора, мобілізуючі піт? * циальные можливості випробовуваних («Ти набагато сильніший... Ти далеко не ncj ноетью використовував свої можливості... Ти можеш показати і покажеш ботгг високий результат»). У третій серії експериментів на випробовуваних действокьлш не лише словесні навіювання, але і несловесні чинники: енергійне ежа- «з динамометра експериментатором. Результати цих експериментів показали, що вербальне навіювання виявляє:» значним способом, активізуючим потенційні сили і здібності ^з-века. Середній показник динамометрії під впливом словесного навіювання в даремно;: з 33,2 до 36,1 кг, тобто ще майже на 3 %. А в поєднанні словесних навіювання мовними чинниками результат динамометрії зріс до 36,8 кг, тобто майже на _ % (приріст значимий на однопроцентному рівні). Отже, немовні факторы можуть оказывать'существенное вплив на силу словесних навіювань. Вони можуть підсилити вербальне навіювання, а можуть і ослабити його [85,11—13]. Читайте також:
|
||||||||
|