Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Взаємодія невербальних і вербальних засобів

Зазвичай в процесі навіювання несловесні і словесні засоби действукг спільно, причому немовні чинники виступають як підсобні після відношення до мовних. Для виявлення впливу немовних чинників на силу словесних вн> -шений були проведені, зокрема, такі експерименти, в яких участвова­ли 34 підлітки (вибірка вироблена методом інтервального відбору). Кажди випробовуваний робив по одній спробі стискування ручного динамометра в кожній до: трьох серій дослідів (динамометр був перероблений так, що став показувати десятьма долі кілограма). Умови проведення експериментів варіювалися. У перве» серії дослідів динамометрія проводилася при повній відсутності яких-небудь вн> -щающих і інших сторонніх дій на випробовуваних, окрім інструкції натискувати динамометр. У другій серії опьітов на випробовуваних додатково діяли позитивні навіювання експериментатора, мобілізуючі потен­циальные можливості випробовуваних («Ти набагато сильніший... Ти далеко не пол­ностью використовував свої можливості... Ти можеш показати і покажеш більш: високий результат»). У третій серії експериментів на випробовуваних действовав # не лише словесні навіювання, але і несловесні чинники: енергійне стислий»; динамометра експериментатором.

Результати цих експериментів показали, що вербальне навіювання виявляєте» значним способом, активізуючим потенційні сили і здібності че:-века. Середній показник динамометрії під впливом словесного навіювання возр>ж з 35,2 до 36,1 кг, щл. ще майже на 3 %. А в поєднанні словесних навіювань

почитали захоплення. Тут краще всього підійде слово "трепет": воно абсолюти точно передає те, що виникає в такий ситуацій змішення відчуттів. Трепет соединяе в собі жах і благоговіння». Існують способи виробити «магічний погляд Про одне з них розповідає Ігор Востоков в своїй книзі «Секрети цілителеві Сходу»:

«Візьміть аркуш паперу, і в центрі його накреслите і закрасіть тушшю мул чорним чорнилом круг діаметром, 1,5 див.

Повісьте цей аркуш на відстані 2—2,5 м від себе і протягом 15 хвилин непре рывно і не блимаючи дивитеся на цей чорний круг.

Роблячи це щоденно, ви виробите в собі магічний погляд».

Інший спосіб — за допомогою дзеркала. Ледве розслабивши м'язи особи, посмотри­те на своє віддзеркалення. Погляд направте собі в очі або на перенісся. Уникни .частых мигань, дивитеся в крапку 20—25 секунд.

У побуті пильним поглядом не слід зловживати, тому що люд. під таким поглядом починають нервувати. Зазвичай під час розмови прийнятий періодично відводити погляд, аби не бентежити.

Якщо ви бажаєте вивести співбесідника з рівноваги, виберіть на його телі і.~« одягу вразливе місце (наприклад, криві ноги, погані зуби, неухоженнь: нігті, нечищене взуття, пляма на одязі і так далі) і пильно дивитеся туг^. Ваш співбесідник відразу ж почне нервувати. Ну а якщо ви додатково изобрази-: ледве помітну уїдливу посмішку і зарозуміло відкинете голову назад ~ зберегти самовладання проти такого прийому удасться лише вже дуже выдег жанному людині. Розсіяне або направлене мимо око співбесідника взгла: (на вухо, лоб, підборіддя, губи) зробить те ж саме, але в делікатнішій щадній формі.

Взаємодія невербальних І вербальних засобів

Зазвичай в процесі навіювання несловесні і словесні засоби действчэе спільно, причому немовні чинники виступають як підсобні по отношен»: до мовних. Для виявлення впливу немовних чинників на силу словесних вн: шений були проведені, зокрема, такі експерименти, чи в яких участвоаь 34 підлітки (вибірка вироблена методом інтервального відбору). Каявшись. * випробовуваний робив по одній спробі стискування ручного динамометра в кожній з трьох серій дослідів (динамометр був перероблений так, що став показувати десять*: долі кілограма). Умови проведення експериментів варіювалися. У пер»:# серії дослідів динамометрія проводилася при повній відсутності яких-небудь вн: шающих і інших сторонніх дій на випробовуваних, окрім инструкшам; натискувати динамометр. У другій серії дослідів на випробовуваних додолнителмм діяли позитивні навіювання експериментатора, мобілізуючі піт? * циальные можливості випробовуваних («Ти набагато сильніший... Ти далеко не ncj ноетью використовував свої можливості... Ти можеш показати і покажеш ботгг високий результат»). У третій серії експериментів на випробовуваних действокьлш не лише словесні навіювання, але і несловесні чинники: енергійне ежа- «з динамометра експериментатором.

Результати цих експериментів показали, що вербальне навіювання виявляє:» значним способом, активізуючим потенційні сили і здібності ^з-века. Середній показник динамометрії під впливом словесного навіювання в даремно;: з 33,2 до 36,1 кг, тобто ще майже на 3 %. А в поєднанні словесних навіювання

мовними чинниками результат динамометрії зріс до 36,8 кг, тобто майже на _ % (приріст значимий на однопроцентному рівні). Отже, немовні факто­ры можуть оказывать'существенное вплив на силу словесних навіювань. Вони можуть підсилити вербальне навіювання, а можуть і ослабити його [85,11—13].


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. Активно взаємодіяти з навколишнім світом
  3. Амортизація основних засобів
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Амортизація основних засобів.
  6. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  7. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  8. Аналіз оборотності засобів
  9. Аналіз основних засобів
  10. Аналіз руху основних засобів
  11. Аналіз стану основних засобів
  12. Аудит основних засобів




Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Магічний погляд | ВИДИ НАВІЮВАНЬ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЇХ ВМІСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.