Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Активно взаємодіяти з навколишнім світом

Поняття про психіку людини

Психологічні властивості людини

Поняття про психіку людини

Пдан

Тема 2. Предмет і проблематика психології.

Вплив темпераменту на вироблення управлінських рішень

Тип темпераменту Особливості підходу до управлінського рішення
Холеричний Віддають перевагу швидкості, оперативності, індивідуалізмові при розробці управлінського рішення. Часто саме ці якості виявляються важливішими за довготривале опрацювання рішення. Однак холерики не завжди встигають ретельно оцінити ситуацію і правильно сформулювати проблему. Їх рішення часом мають спонтанний характер. Рішення, прийняті холериком, характеризуються високим рівнем ризику, рішучістю й безкомпромісністью.
Сангвінічний Мають більш спокійний тип розумової діяльності. Вони так само, як і холерики, швидкі й оперативні при розробці управлінського рішення, однак віддають перевагу не індивідуалізму, а колективному обговоренню ключових проблем або ключових елементів вже прийнятих ними рішень. Сангвініки добре працюють як із фахівцями, так і з інформаційними системами підтримки рішень.
Флегматичний Воліють витрачати більше часу на розробку управлінського рішення, аніж на його реалізацію. Для них важливий надлишок інформації, думок і порад щодо вирішуваних завдань. Їх рішення характеризуються високим рівнем безпеки і обдуманості. При реалізації своїх рішень флегматики рішучі й наполегливі. Вони більше довіряють фахівцям, аніж інформаційним системам.
Меланхолійний Дуже відповідально підходять до розробки управлінського рішення. Вони намагаються врахувати всі можливі негативні наслідки реалізації рішень. Часто другорядні проблеми (дрібниці) зводяться ними в ранг першорядних. Меланхолікам потрібно багато часу, великий обсяг інформації, радників і різних точок зору. Рішення, прийняте меланхоліком, відрізняється детальною відпрацьованістю і ретельністю виконання. Меланхоліки приймають ефективні рішення в галузі стратегічного планування, конструювання і т. д. Робота в напружених ситуаціях їм протипоказана. При реалізації своїх рішень вони постійно стежать за ходом їх виконання, допомагають виконавцям, входять у всі тонкощі проблем, які виникають.

 


Психіка – це здатність живих організмів

на основі нейрофізіологічного кодування

життєво значущих дій і способів взаємодії з ними,

як здатність адаптації організмів до середовища.

 

1) У процесі еволюції психічні механізми адаптації організмів до середовища нерозривно удосконалювалися і на стадії людини перетворилися на потужний апарат її свідомостізнакового, понятійного моделювання дійсності.

2) Людськапсихіка – це система суб'єктивних образів реальності, внутрішній світ людини.

 

3) Психіка забезпечує вибіркові контакти суб'єкта з дійсністю в залежності від системи її потреб і розпізнавання в середовищі того, що задовольняє ці потреби. Психіка – сигнальне відображення дійсності: зовнішні ознаки явищ служать для людини сигналом їх значення і смислу.

 

4)Психіка людинивідображувльно-регуляційна діяльність,

яка забезпечує активну її взаємодію з навколишнім світом


Читайте також:

  1. Активні, пасивні та активно-пасивні рахунки
  2. Активність. Закон радіоактивного розпаду
  3. Активного опору
  4. Аналіз ділової активності підприємства
  5. Аналіз ділової активності підприємства
  6. БЛОК 2: Чи здатна наша молодь бути соціально активною?
  7. Будова активного центру ферментів
  8. Вибір кількості і потужності цехових трансформаторів з врахуванням компенсації реактивної потужності.
  9. Визначення допустимого часу початку долання зон радіоактивного забруднення (початок виходу із зони) при заданій дозі опромінення
  10. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ
  11. Вимірювання активної потужності у трифазних електричних колах




Переглядів: 1294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічні труднощі, що заважають виявленню проблем | Пам’ять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.