МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯТематичний план курсу МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ
Оволодіння знаннями про минуле України ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними предметами, зокрема з такими базовими, як філософія, соціологія, політологія, історія української культури, економічна теорія та ін. Навчальний курс «Історія України» читається студентам на І курсі медичного і стоматологічного факультетів та з фаху «Фармація».
У процесі проведення семінарських занять передбачається застосування таких методів активного навчання: - індивідуально-контрольна співбесіда. - логічні вправи. - тести контролю знань. - ділові ігри. - ситуаційні завдання. - друковані роздаткові матеріали. - методи кількісного характеру: кількісний аналіз історичних джерел, анкетні опитування, опрацювання статистичних даних. - аналіз історичних явищ через поведінку індивіда і груп при виконанні ними певних політичних ролей. Вивчення курсу історії України здійснюється, крім семінарських занять, у таких формах самостійної роботи студентів: - самостійна робота з історичною літературою, конспектування першоджерел; - підготовка рефератів, захист їх; - розв’язування логічних вправ, тестів; - складання словника; - упорядкування інформації про зарубіжних та вітчизняних українських істориків та історіографічні школи і напрямки;
Дисципліна структурована на один модуль, що містить 10 змістових тем: 1. Вступ. Предмет і завдання курсу. Докняжий період. 2. Київська Русь. Галицько-Волинська держава. 3. Литовсько-польська доба української історії. Виникнення козацтва. Запорізька Січ. 4. Національно-визвольна війна українського народу з кін. ХУVІ-серед. ХVІІІ ст. Україна у другій половині ХVІІ-ХVІІІ ст. 5. Ідея української державності в суспільно-політичному житті України в кін. ХVІІІ-поч. ХХ ст. 6. Національно-демократична революція в Україні. Становлення української державності (1917-1921 рр.) ЗУНР. 7. Україна в умовах комуністичного тоталітаризму (кінець 20-х – 30-ті роки). 8. Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.) 9. Україна у післявоєнний період (друга половина 40-х – перша половина 80-х рр.) 10. Національно-державне відродження України (кінець 80-х років ХХ ст. – 2000-ні роки). Кредитно-модульна система організації навчального процесу спонукає студентів систематично вчитися протягом навчального року. Видами навчальних занять згідно з навчальним планом є: а) семінарські заняття, б) самостійна робота студентів. Семінарські заняття передбачають засвоєння студентами знань, що дають змогу самостійно проаналізувати і продискувати певні історичні події, історіографічні теорії, вчення, концепції, положення, знайти ключ до їх правильного розуміння і застосування на практиці. Кафедри суспільних наук мають право вносити зміни до навчальної програми з історії України відповідно напрямків наукових досліджень, регіональних особливостей за умов виконання повного обсягу знань з дисципліни, досягнення кінцевих цілей ОКХ та ОПП за фахом та навчальними планами. Засвоєння теми контролюється на семінарських заняттях у відповідності з конкретними цілями, засвоєння змістових модулів - на підсумкових заняттях. Підсумковий контроль засвоєння модулів, або їх блоків здійснюється по їх завершенню. Оцінка успішності студента з дисципліни є рейтинговою і виставляється за багатобальною шкалою як середня арифметична оцінка засвоєння відповідних модулів і має визначення за системою ЕСТв за шкалою, прийнятою в Україні. Для тих студентів, які хочуть поліпшити успішність з дисципліни за шкалою ЕСТS, кінцевий контроль підготовки студентів з дисципліни здійснюється додатково по завершенню її вивчення під час заліку комісійно у відповідності з кінцевими й конкретними цілями з дисципліни.
Опис навчального плануз дисципліни «Історія України»
Примітка: 1 кредит ECTS – 30 год. Аудиторне навантаження – 33%, СРС – 67% Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|