Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Тематичний план самостійної роботи

Тематичний план семінарських занять

Тематичний план лекцій

Теми Лекції, год
Київська Русь. Галицько-Волинська держава.
Національно-визвольна війна українського народу з кін. ХУVІ-серед. ХVІІІ ст. Україна у другій половині ХVІІ-ХVІІІ ст.
Ідея української державності в суспільно-політичному житті України в кін. ХVІІІ-поч. ХХ ст.
Національно-демократична революція в Україні. Становлення української державності (1917-1921 рр.) ЗУНР.
Україна в умовах комуністичного тоталітаризму (кінець 20-х – 30-ті роки).
  Разом

 

Теми Лекції, год
Вступ. Предмет і завдання курсу. Докняжий період.
Київська Русь. Галицько-Волинська держава.
Литовсько-польська доба української історії. Виникнення козацтва. Запорізька Січ.
Національно-визвольна війна українського народу з кін. ХУVІ-серед. ХVІІІ ст. Україна у другій половині ХVІІ-ХVІІІ ст.
Ідея української державності в суспільно-політичному житті України в кін. ХVІІІ-поч. ХХ ст.
Національно-демократична революція в Україні. Становлення української державності (1917-1921 рр.) ЗУНР.
Україна в умовах комуністичного тоталітаризму (кінець 20-х – 30-ті роки).
Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.)
Україна у післявоєнний період (друга половина 40-х – перша половина 80-х рр.)
Національно-державне відродження України (кінець 80-х років ХХ ст. – 2000-ні роки).
  Разом

 

Теми Завдання до теми   Лекції, год
Вступ. Предмет і завдання курсу. Докняжий період. Ознайомлення з підручниками та джерелами курсу. Україна та її історія в системі міжнародних відносин та політики.
Київська Русь. Галицько-Волинська держава. Опрацювання «Повісті минулих літ», «Слова о полку Ігоревім», опрацювання біографій князів Святослава, Володимира, Данила Галицького та ін.. Монографія І.Крип’якевича «Галицько-Волинське князівство».
Литовсько-польська доба української історії. Виникнення козацтва. Запорізька Січ. Ознайомлення з Литовськими статутами, текстами польсько-литовських договорів. Теорії походження козацтва. Нариси іноземних мандрівників
Національно-визвольна війна українського народу з кін. ХУVІ-серед. ХVІІІ ст. Україна у другій половині ХVІІ-ХVІІІ ст. Опрацювання джерел козаччини, біографії Б.Хмельницького, І.Мазепи та ін..
Ідея української державності в суспільно-політичному житті України в кін. ХVІІІ-поч. ХХ ст. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства. Т.Шевченко.
Національно-демократична революція в Україні. Становлення української державності (1917-1921 рр.) ЗУНР. Універсали Центральної Ради, законодавча діяльність П.Скоропадського, Директорії (конспектування). Геополітична ситуація в Європі після І світової війни.
Україна в умовах комуністичного тоталітаризму (кінець 20-х – 30-ті роки). Ленін, Сталін, Каганович, Берія, Скрипник, Шумський, Хвильовий – психологічні портрети.
Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.) Джерела до вивчення ІІ світової війни, діяльності УПА.
Україна у післявоєнний період (друга половина 40-х – перша половина 80-х рр.) Україна на міжнародній арені (за радянськими джерелами та в очах української діаспори).Державний центр УНР в екзилі.
Національно-державне відродження України (кінець 80-х років ХХ ст. – 2000-ні роки). Декларація про державний суверенітет та Акт проголошення незалежності – компаративістський аналіз. Конституція України, внесення змін.
  Разом  
         

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ | Перелік курсових рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.