Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Графіки залежності шляхи від часу

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ

План вивчення нової теми

III. Вивчення нового матеріалу. ( 25 хв ).

II. Актуалізація опорних знань і вмінь ( 5 хв ).

I. Організаційний етап ( 5 хв ).

План уроку

1. Яка швидкість більше: 72 км/год або 15 м/с?

2. Що розуміють під прямолінійним рівномірним рухом?

3. Чи зможете ви, перебуваючи в поїзді, визначити, чи рівномірно він рухається, якщо у вас будуть зав'язані очі? Як це можна зробити?

4. Чи можна стверджувати, що тіло рухається прямолінійно и рівномірно, якщо воно рухається уздовж прямої в одному напрямку і за кожну секунду проходить шлях 1 м?

1. Графіки залежності шляху від часу.

2. Графіки залежності швидкості від часу.

У багатьох випадках рух тіл зручно описувати за допомогою графіків. Такий спосіб опису руху досить наочний. У курсі математики вже вивчалися графіки деяких функцій. Проаналізуємо графіки руху й швидкості: l = f (t) і v = f(t).

Згадаємо, як на уроках математики графічно виражали залежність однієї величини від зміни іншої. Для розрахунку пройденого з постійною швидкістю шляху ми використаємо формулу l = v t. На уроках математики ми використали рівняння у = k x.

Фізика Математика
l = vt у = кх
І — функція у — функція

 

Фізика Математика
t — аргумент х — аргумент
v — постійна k — постійна

 

На пертому рисунку зображений графік функції у = 2х. За аналогією для другого графіка можна записати l = 2t.


Графік руху дає такий самий повний опис руху, як і формули l = v t.

Наприклад, нехай нам відомий графік рівномірного руху тіла

За допомогою цього графіка ми можемо одержати певні відомості про рух тіла. За 1 год тіло проїхало 20 км, потім 2 год тіло стояло, а потім за 4 год тіло проїхало ще 20 км. При цьому за графіком ми можемо визначити й швидкість руху:

Uj = 20 км/год, v2 = 0, v3 = 5 км/год.

Розглянемо тепер, чим відрізняються графіки залежності шляху від часу для тіл, що рухаються з різною швидкістю.

Варто звернути увагу учнів на такий дуже важливий факт: чим більше швидкість тіла, тим більше кут між графіком залежності шляху від часу й віссю часу.


Читайте також:

  1. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  2. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  3. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  4. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  5. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  6. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  7. Аналіз фінансової незалежності підприємства
  8. Аспекти незалежності аудиторської професії
  9. Аспекти незалежності аудиторської професії.
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Бідність і шляхи її подолання.
  12. В залежності від джерел сплати




Переглядів: 1439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Залікового уроку для 10-А класу | Сакральные методики Ворги.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.