Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проект структури даних

Формулювання вимог

Ось що повинне бути сформульовано у вимогах WebML:

· Головна мета програми

· Кінцеві користувачі

· Приклади вмісту

· Передбачуваний стиль

· Персоналізація вимог

· Обмеження спадкоємства

На цьому кроці розробляється модель даних. Можуть використовуватися будь-які методи і способи запису. Результуючий продукт повинен бути файлом XML.

3. Гіпертекстовий проект

Гіпертекстовий проект має два кроки. На першому відбувається визначення всіх розділів і зв'язків, складання карти контента і визначення елементів проекту. Будується і покращується скелет системи.

На другому кроці проект зосереджується на кожній його частині, незалежно від решти.

WebML визначає шість частин контента:

· Елемент даних - містить підмножину даних. Більш ніж один елемент контента може бути визначено для кожного об'єкту або класу;

· Елемент індексації - список екземплярів наданого контейнера (об'єкт, відношення, компонент). Кожен об'єкт в контейнері - елемент списку;

· Елемент фільтрації – містить поля для проглядання контейнерних об'єктів;

· Елемент перегляду - робить здійсненним перегляд кожного екземпляра класу і послідовне переміщення в наступні екземпляри;

· Прямі елементи - особливі види індексів, що використовуються для моделювання відносин 1:1.

Елементи контента групуються на сторінках. Сторінка містить інші сторінки і елементи контента.

Мал. 8.6.2. WebML-дизайн сторінки.

 

На мал. 8.6.2. ми бачимо приклад сторінки, розробленої з використанням графічного запису. Головна сторінка складається з двох підсторінок, виділених пунктирними рамками. Ліва підсторінка містить списки авторів і газети. Права сторінка міститиме "тіло" газети або дані.

Навігаційна модель визначає лінки між сторінками, елементи контента і навігацію між ними. WebML розрізняє два види лінків: контекстні і безконтекстні. Безконтекстні незалежні від поточного стану сторінки, контекстні, - залежні. Безконтекстні лінки моделюються в XML, як лінки між сторінками, контекстні лінки - як лінки між частинами контента.

 

Мал. 8.6.3. Навігаційна модель.

На мал. 8.6.3. зображені і контекстний (зліва), і безконтекстний (справа) лінки.

4. Проект презентації

У WebML сторінки будуються, основуючись на стилях, що описують можливі веб-сторінки і розділи контента сторінки. WebML визначає два види стилів: стиль загального робочого листа, що визначає структуру незалежно від контента, і спеціалізований, використовуваний для визначення структури специфічного вмісту.

5. Користувач і проект групи користувача

WebML полегшує моделювання користувачів і їх груп. Під групою користувачів ми маємо на увазі користувачів із схожими характеристиками. Кожен користувач належить, як мінімум, до однієї групи. Кожен користувач або група моделюються з елементами, що містять властиві їм характеристики.

6. Проект персоналізації

У WebML існують 2 види персоналізації:

· декларативна персоналізація - дизайнер визначає елементи, які можуть персоналізуватися. В процесі генерації веб-сторінок система має необхідну інформацію;

· процедурна персоналізація - виконання визначається в бізнес-правилах XML у відповідь на специфічні події.

6. Короткий звіт

Інтернет-програми зараз створюються новим методом, розробленим спеціально для цієї мети. Вони підтримують дизайнера в розробці і управлінні даної групи програм.

Найбільш визнані методи - ООГМР, МРВС і WebML. Останній є найбільш розвиненим. Він має найбільші шанси на розвиток і використання.

Проектуючи власні рішення, збільшуючи або підтримуючи існуючі програми, ми повинні обдумувати черговість та систематизацію дій і вибір одного з існуючих методів.

IX. БДБ і БДС системи

Сучасні методи ведення справ вимагають відповідного ПЗ. ПЗ стає популярнішим, збільшується ефективність і якість обслуговування як великих корпоративних, так і індивідуальних клієнтів.

БДБ і БДС програмне забезпечення - важливі програми в сучасній комп'ютерній науці.

1. Електронний бізнес

Електронна торгівля існувала ще до появи інтернету. Як би там не було, вона велася всередині і між великими компаніями і була недоступна громадськості.

Таким чином, стан торгівлі був незадовільним і всесвітнього поняття бізнесу не існувало. Але інтернет це змінив. Глобальна інфраструктура дала чималій кількості людей доступ до великої кількості ресурсів. Нові методи управління бізнесом були розроблені, а їх вартість впала. Легкий доступ до інформації і зменшення вартості - причини успіху інтернет-бізнесу.

2. Інтернет-бізнес і електронний ринок.

Не можна дати універсального визначення інтернет-бізнесу. В основному вважається, що він охоплює всі проблеми покупки та продажу речей і он-лайн сервіси. Основні характеристики електронної торгівлі: транзакції ведуться між двома сторонами он-лайн, а предмет торгівлі - інформація.

Представлено дві концепції, базуючись на категоріях учасників:

1.БДБ (бизнес-для-бізнесу) – обмін цінностями між компаніями;
2.БДС (бизнес-для-споживачів) - обмін цінностями між компаніями і споживачами.

Може трапиться, що випадково зустрінеться термін СДС, який означає транзакцію споживач-для-споживача. Як би там не було, в більшості випадків інтернет-бізнес використовує концепції БДБ і БДС.

Інтернет-бізнес може бути представлений як ключ до транзакції, що надає фізичний продукт або інформацію.

Поняття інтернет-бізнесу іноді визначається як:

· eCommerce (електро-комерція) – покупка або продаж цінностей або передача інформації або капітала,

· eTrade (электро-торгівля) – транзакції між постачальниками.

Не звертаючи уваги на терміни, важлива характеристика імені концепцій - буква "e", представляє технічний аспект нетехнічної активності.

Інтернет-форма електронного бізнесу принаймі так само складна, як і традиційне мистецтво бізнесу. Тому слід знайомитися з його базовими елементами.

Малюнок 9.3.1. показує, як компоненти електронної торгівлі співпрацюють для досягнення мети. Схема підходить і для БДБ, і для БДС випадків. Шлях між блоками може бути пройдено з використанням показаної перспективи. Це може означати, що постачальник для деяких клієнтів може стати клієнтом для іншого постачальника.

Так, щоб брати участь в электро-бізнесі, всі учасникі повинні:

· функціонувати в одній мережі;

· працювати в одному каталозі;

· мати транспортний засіб;

· мати шляхи завершення транзакції.

Малюнок 9.3.1. Компоненты электронного бизнеса.

Що таке електронний ринок? Це може бути аналогія традиційному магазину, складу або торговому центру. Це сорт віртуального торгового майданчика, де транзакції виконуються по мережі. Комп'ютер - віконце магазина, сервер - склад. Аналогії між майже всіма компонентами електронної торгівлі і традиційним ринком.

Розширення і область електронного ринку відмінні від відомої моделі в традиційній торгівлі. У електронній комерції незалежно від багатьох інших передових технологій, розмір компанії не важливий. Маленькі компанії можуть конкурувати з великими корпораціями, оскільки інвестиції не повинні бути великими.

Прибуток - мета використання інтернет-бізнесу, як і будь-якого бізнесу. Щоб досягти мети, компанія повинна мати на додаток до нової передової технології репутацію, ресурси, штат і засоби для операцій. Не всі засоби повинні бути власними. Електронна комерція, що розглядається споживачем як повнота може бути зборами постачальників-співробітників. Один може поставляти продукти он-лайн, один - постачати програми для клієнтів, інший піклується про постачання вчасно. Таким чином електронний ринок складніший, ніж ринок з виробниками, складами, магазинами.

Ринок може бути класифікований також згідно сторонам, що беруть участь. Ринок постачальника вводить ціну домінуючого постачальника; ринок покупця вводить ціну, виходячи з цін, встановлених невеликою кількістю домінуючих постачальників.

Такі тенденції визначають відповідні методи в бізнесі. Ми повинні також згадати відкриті ринки, де покупець і постачальник ведуть переговори і вільний ринок, де ринок диктує ціну.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Автоматизація проектних робіт
  6. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  7. Адаптивні організаційні структури управління.
  8. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  9. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  10. Аналіз динаміки і структури валового нагромадження.
  11. Аналіз динаміки і структури витрат підприємства
  12. Аналіз динаміки та структури банківських доходів




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Каталоги високого класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.