Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З фізичної культури для учнів 9-Г класу

План-конспект уроку

Розділ програми: баскетбол

Дата проведення:06.04.10

Завдання уроку:

1. Вдосконалення техніки виконання баскетбольних елементів: ведень та кидків м’яча в кошик.

2. Розвиток силових та швидкісно-силових якостей учнів засобами фізичної культури.

3. Виховання колективізму засобами спортивних ігор.

Місце проведення: спортивний зал ЗОШ № 24

Інвентар: баскетбольні м’ячі та стійки.

Урок провів:Чебукін Є.Г.

 

  Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні рекомендації
Затрати часу Кількість повторень
I II IIII Підготовча частина 1.Шикування 2.Повідомлення завдань уроку 3. Повільний біг та різновиди бігу: -біг з високим підніманням стегна; - біг з захлестом гомілки; - біг спиною вперед; - біг зі зміною направлення руху; - викид прямих ніг вперед; -викид прямих назад; - приставні кроки лівим та правим боком. 4. ЗРВ в русі: 1. В. п. – руки на пояс 1 – 4 – ходьба на носках 2. В. п. – те ж саме 1 – 4 – ходьба на п’ятках 3. В. п. – те ж саме 1 – 4 – ходьба перекатами з п’ятки на носок та з випригуванням та кожний рахунок 4. В. п. – те ж саме 1 – 4 – ходьба на зовнішній стороні стопи 5 – 8 – те ж на внутрішній 5. В. п. – руки перед груддю в замок 1 – 2 – руки вперед 3 – 4 – руки вверх 6. В. п. – те ж саме 1 – 2 – поворот корпуса вправо 3 – 4 – те ж вліво 7. В. п. – руки перед груддю 1 – 2 – пружинисті відведення зігнутих рук назад 3 – 4 – те ж саме прямих з поворотом корпуса вправо, вліво 8. В. п. – права рука вверх 1 – 4 – на кожний рахунок зміна положення рук 9. В. п. – руки на пояс 1 – 2 – нахил до правої 3 – 4 – те ж до лівої 10. В. п. – те ж саме 1 – 4 – випад правою , лівою на кожний шаг 11. В. п. – те ж саме 1 – 4 – ходьба в напівприсіді 5 – 8 – ходьба в повному присіді 1 – 8 – стрибки в повному присіді 12. В. п. – руки на пояс 1 – 3 – стрибки на двох ногах 4 – стрибок з повного присіду, руки вверх 13. В. п. – те ж саме 1 – 3 – стрибки на двох ногах 4 – стрибок з поворотом навколо себе на 360º     Основна частина 1.Перше відділення (хлопці). 1.Здача контрольного нормативу: 5 кидків баскетбольного м’яча в кошик однією рукою від плеча, стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита, рахується кількість попадань. Друге відділення (дівчата). 1. Гра “Горщечки”. Гравців має бути непарна кількість. Всі, крім одного утворюють подвійне коло, один за одним, обличчям – у середину кола. Це – “купець”. Діти, які утворили зовнішнє коло, називаються “горщечками”, а внутрішнє - “хазяїнами”. “Купець” звертається до когось із “хазяїв” і питає: “Продається горщечок чи ні?” Якщо продається, починається торг. Коли зійдуться на ціні, “купець” і “хазяїн” виходять за коло і біжать у протилежні боки, навколо граючих. Хто раніше прибіжить до “горщечка”, що продається, той стає “хазяїном”. Далі гра іде тим же порядком. 2. Перше відділення (хлопці). Гра “Горщечки”. Друге відділення (дівчата). 1. Здача контрольного нормативу: 5 кидків баскетбольного м’яча в кошик однією рукою від плеча, стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита, рахується кількість попадань     Заключна частина Шикування Підведення підсумків уроку   Домашнє завдання     Організований вихід із залу   12′   30″   30″   3′   8′   28′ 14′     14′   5′ 20″ 2′30″     1′30″     40″     2x20 м   2x20 м   30 м 2х10 м 2х15 м     2х15 м 40 м     4 – 6 р.     4 – 6 р.     4 – 6 р.     4 – 6 р.     4 – 6 р.   4 – 6 р.   4 – 6 р.   4 – 6 р.   4 – 6 р.   4 – 6 р.     4 – 6 р.   4 – 6 р.     4 – 6 р.     Підготовка організму до фізичних навантажень. Перевірка наявності форми. Чіткість шикування.     Дотримуватися дистанції.     Всі вправи виконувати при ходьбі в звичайному темпі. Вправи виконувати, ходячи поп колу.   Стежити за рахунком. Стрибок виконувати якомога вище.     Кисті розвертаються назовні.     Вправу виконувати на кожний шаг, за принципом: шаг правою – поворот вправо. При виконанні вправи руки знаходяться не вище плечових суглобів.     Лікті не згибати.   Вправу виконувати на прямих ногах, нахил якомога нижче. Вправу виконувати на високій амплітуді. Стежити за рахунком, при виконанні вправи спина пряма.   При виконанні вправи після третього стрибка виконується присід.   Після завершення вправи виконується ходьба по колу протягом 15 – 20 сек.     Розподіл класу на дві групи.     Критерії оцінювання: 1. низький рівень – 1 або жодного попадання; 2. середній – 2 попадання; 3. достатній – 3 попадання; 4. високий – 4 попадання.   Стежити за правилами гри.   Правила гри дивитися вище.   Критерії оцінювання: 1. низький рівень – 1 або жодного попадання; 2. середній – 2 попадання; 3. достатній – 3 попадання; 4. високий – 4 попадання   У шеренгу. Загальні помилки, кращі учні, дисципліна. Хлопці: згинання – розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (2х13 раз). Дівчата: згинання – розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (2х10 раз).  

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Із програм для 11 класу
  3. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  4. N байки (з 3 класу)
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  7. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  8. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  9. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  10. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  11. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  12. Братства та їх роль в розвитку української культури.




Переглядів: 825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.