I
II
IIII
| Підготовча частина
1.Шикування
2.Повідомлення завдань уроку
3. Повільний біг та різновиди бігу:
-біг з високим
підніманням стегна;
- біг з захлестом
гомілки;
- біг спиною вперед;
- біг зі зміною
направлення руху;
- викид прямих ніг
вперед;
-викид прямих назад;
- приставні кроки
лівим та правим
боком.
4. ЗРВ в русі:
1. В. п. – руки на пояс
1 – 4 – ходьба на носках
2. В. п. – те ж саме
1 – 4 – ходьба на п’ятках
3. В. п. – те ж саме
1 – 4 – ходьба перекатами з п’ятки на носок та з випригуванням та кожний рахунок
4. В. п. – те ж саме
1 – 4 – ходьба на зовнішній стороні стопи
5 – 8 – те ж на внутрішній
5. В. п. – руки перед груддю в замок
1 – 2 – руки вперед
3 – 4 – руки вверх
6. В. п. – те ж саме
1 – 2 – поворот корпуса вправо
3 – 4 – те ж вліво
7. В. п. – руки перед груддю
1 – 2 – пружинисті відведення зігнутих рук назад
3 – 4 – те ж саме прямих з поворотом корпуса вправо, вліво
8. В. п. – права рука вверх
1 – 4 – на кожний рахунок зміна положення рук
9. В. п. – руки на пояс
1 – 2 – нахил до правої
3 – 4 – те ж до лівої
10. В. п. – те ж саме
1 – 4 – випад правою , лівою на кожний шаг
11. В. п. – те ж саме
1 – 4 – ходьба в напівприсіді
5 – 8 – ходьба в повному присіді
1 – 8 – стрибки в повному присіді
12. В. п. – руки на пояс
1 – 3 – стрибки на двох ногах
4 – стрибок з повного присіду, руки вверх
13. В. п. – те ж саме
1 – 3 – стрибки на двох ногах
4 – стрибок з поворотом навколо себе на 360º
Основна частина
1.Перше відділення (хлопці).
1.Здача контрольного нормативу: 5 кидків баскетбольного м’яча в кошик однією рукою від плеча, стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита, рахується кількість попадань.
Друге відділення (дівчата).
1. Гра “Горщечки”.
Гравців має бути непарна кількість. Всі, крім одного утворюють подвійне коло, один за одним, обличчям – у середину кола. Це – “купець”. Діти, які утворили зовнішнє коло, називаються “горщечками”, а внутрішнє - “хазяїнами”. “Купець” звертається до когось із “хазяїв” і питає: “Продається горщечок чи ні?” Якщо продається, починається торг. Коли зійдуться на ціні, “купець” і “хазяїн” виходять за коло і біжать у протилежні боки, навколо граючих. Хто раніше прибіжить до “горщечка”, що продається, той стає “хазяїном”. Далі гра іде тим же порядком.
2. Перше відділення (хлопці).
Гра “Горщечки”.
Друге відділення (дівчата).
1. Здача контрольного нормативу: 5 кидків баскетбольного м’яча в кошик однією рукою від плеча, стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита, рахується кількість попадань
Заключна частина
Шикування
Підведення підсумків
уроку
Домашнє завдання
Організований вихід із залу
|
12′
30″
30″
3′
8′
28′
14′
14′
5′
20″
2′30″
1′30″
40″
|
2x20 м
2x20 м
30 м
2х10 м
2х15 м
2х15 м
40 м
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
|
Підготовка організму до фізичних навантажень.
Перевірка наявності форми. Чіткість шикування.
Дотримуватися дистанції.
Всі вправи виконувати при ходьбі в звичайному темпі. Вправи виконувати, ходячи поп колу.
Стежити за рахунком. Стрибок виконувати якомога вище.
Кисті розвертаються назовні.
Вправу виконувати на кожний шаг, за принципом: шаг правою – поворот вправо.
При виконанні вправи руки знаходяться не вище плечових суглобів.
Лікті не згибати.
Вправу виконувати на прямих ногах, нахил якомога нижче.
Вправу виконувати на високій амплітуді.
Стежити за рахунком, при виконанні вправи спина пряма.
При виконанні вправи після третього стрибка виконується присід.
Після завершення вправи виконується ходьба по колу протягом 15 – 20 сек.
Розподіл класу на дві групи.
Критерії оцінювання:
1. низький рівень – 1 або жодного попадання;
2. середній – 2 попадання;
3. достатній – 3 попадання;
4. високий – 4 попадання.
Стежити за правилами гри.
Правила гри дивитися вище.
Критерії оцінювання:
1. низький
рівень – 1 або
жодного
попадання;
2. середній – 2
попадання;
3. достатній –
3 попадання;
4. високий – 4
попадання
У шеренгу.
Загальні помилки, кращі учні, дисципліна.
Хлопці: згинання – розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (2х13 раз). Дівчата: згинання – розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (2х10 раз).
|