Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід уроку

План-конспект уроку з предмету

«Образотворче мистецтво»

 

7 клас

 

 

Тема уроку: Мистецтво дизайну. Дизайн посуду.

 

 

Мета уроку: Розширити знання про поняття «дизайн»; ознайомити з історією розвитку дизайну, посуду, творами та технікою виконання петриківського розпису.

 

Удосконалювати навички та вміння виконання петриківського розпису: окремих елементів та творення нескладних композицій; розвивати окомір, уявлення, образне мислення, враховуючи основні композиційні прийомі: формат, пропорції, ритм, колір.

 

Виховувати інтерес до сучасного дизайну, виявити зв’язок між формами рослинного походження, їх вплив на сучасний дизайн та використання у мистецтві розпису посуду, також виховати любов до народного мистецтва, бережливе ставлення до природи, активізувати творчий процес.

 

Обладнання: альбом, гуаш, пензлі, зразки витворів традиційних художніх ремесел різних народів і регіонів України, таблиця виконання окремих мазків петриківського розпису, роздатковий матеріал із зразками нескладних композицій у техніці петриківського розпису.

 

Витвори, що інтегрують навчальний процес: українські народні пісні.

 

 

Методи: бесіда, розповідь, спостереження, метод емоційного впливу, порівняння.

 

 

Тип уроку: комбінований.

 

 

Мистецтво - це те,

що зберігає націю,

воно передає її звичаї,

характер нащадкам

1. Організація класу.

Привітання, перевірка готовності до уроку.

 

2. Актуалізація опорних знань.

Бесіда:

- Хто може мені сказати що таке «дизайн?»

- Які предмети з посуду є у вас вдома?

- Які види розписів вам знайомі або ви чули про якісь?

- Назвіть характерні особливості розписів посуду?

-

3. Мотивація навчальної діяльності.

 

Вчитель:

-Людині притаманне прагнення до краси, тому ми намагаємося оточити себе не лише корисними, але й красивими речами. Предмети, яких торкнулась рука художника, стають витвором мистецтва – галузі художнього освоєння предметного світу. Такий предмет уже цінується не лише за те, що він корисний, але й за майстерність прикрашати.

 

4. Повідомлення теми уроку.

 

Вчитель:

-На уроці ми поширимо знання про мистецтво дизайну, дізнаємося про деякі секрети створення посуду та національного петриківського розпису.

 

5. Вивчення нового матеріалу.

 

Мистецтво дизайну – одна з найважливіших сфер сучасної художньої культури. Це специфічна форма художнього відображення й пізнання світу. Методи дизайну поєднують споживацькі та естетичні якості предметів і об'єктів, призначених для безпосереднього використання людиною, з їх оптимального структурою, технологією виготовлення, активно впливають на вирішення таких проблем як функціонування виробництва й споживання, комфортне існування людей у предметному світі, відображає матеріальну й духовну діяльність людини, політичні, економічні, соціальні та науково-технічні умови цієї діяльності. Інформація про предмет впливає на зір, емоції, дає можливість конкретно сприйняти якості предмету.

У наш динамічний час виникла об’єктивна можливість використання елементів живої природи в штучно створених технічних формах. Тепер відоме найістотніше – закони формоутворення, таємниці самоконструювання живого світу. Причинами особливої уваги дизайнерів до законів формоутворення в живій природі є художнє конструювання як особливий вид мистецтва, що має безпосередній зв’язок із матеріальним виробництвом, перед яким, по-перше, завжди була проблема економії матеріалів, сили та часу в виробництві, а по-друге – завдання досягнення оптимальних зручностей та естетичної цінності речі.

Якщо предмети дизайну випускають мільйонними тиражами, то декоративні вироби – десятками, а то й одиницями. У них художник виявляє, перш за все, свій смак. Але крім цього, у них відображаються матеріальні та духовні інтереси людей певної історичної епохи.

В основі розпису посуду завжди існує певна система чи орнамент.

У кожного народу є свої промисли, обумовлені кліматичними умовами, оточуючою природою, традиціями. Особливе місце у декоративно-ужитковому мистецтві України належить розпису. Початок свого розвитку петриківський розпис (село Петриківка, Дніпропетровська область) бере з настінного малювання, яке було поширене в Україні з давніх часів.

Здебільшого декоративна композиція виконувалась з уяви без попередніх начерків, тому це вимагало достатньої вправності, чіткості ліній, їх плавності, гармонії й симетрії. Окремі майстри, які володіли досконалою технікою та наділені художнім смаком, були у великій пошані, отримували замовлення й запрошувалися до інших сіл. Звичайно, технічна досконалість досягалася практикою.

Традиції петриківського розпису передаються із покоління в покоління. Такі відомі майстри, як Ф.Панко,Н. Білокон, К.Білокур, Г.Пата, родина Вакуленко, створили безліч яскравих зразків декоративного розпису.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку
  12. Додаток №1 до уроку 19




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З фізичної культури для учнів 9-Г класу | Перегляд репродукцій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.