МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перегляд репродукцій.Декоративний розпис на Придніпров’ї виник насамперед як мис-тецтво мальованої хати. В його основі лежить образне поетичне осмислення світу рідної природи, краси української земли. Недаремно квітка й калина є основними мотивами декоративного розпису. В ньому легко пізнаються рожа і півонія, гвоздика й жоржина, айстри й горошок, навіть придорожній будяк-ймовірний прообраз славнозвісної петриківської “цибульки”. Найраніщою формою розпису на Придніпров’ї було настінне малювання. Виконувався розпис тонким пензлем, трісочкою по на-мазаному грунту стіни. Спочатку використовувалися рослинні тамінеральні барвники. Пізніше, коли розпис перейшов на папір, їхзамінюють на яєяну темперу, на дереві переважає підлаковий розпис олійними фарбами. Колорит будується переважно на гра-даціях трьох кольорів: червоного, жовтого /жовто-зеленого/ й синього. Основними традиційними композиційними сюжетами петриків-ського розпису є декоративні панно, що нагадують килими ХІХс,«вазон», «букет». Ці види композиції використовувалися як декор інтер’єру. Характерною рисою петриківського «букета» є розта-шування в його центрі трьох великих квіток, зі сторін яких від-галужуються меньші за розміром квіточки і бутони, що завершу-ються граціозно вигнутими вусиками і стеблинками лугових трав. 6. Практична робота.
Рослинний орнамент є основою композиції. Усі розписи виконуються без попереднього малюнка олівцем, одразу пензлем. Щоб створити композиції розпису, необхідно оволодіти деякими прийомами нанесення окремих мазків. На практичному прикладі показати основні петриківські мазки, пензлем за допомогою гуашевої фарби. На основі засвоєних прийомів петриківського розпису запропонувати учням спробувати створити дизайн для глечиків, тарілок, за компонувати елементи в організовану композицію. Для більш азартно-цікавого ефекту та створення інтересу у дітей буде запропоновано їм розділитися на дві групи і спробувати у команді зробити виразний петриківський розпис. В процесі роботи допомагати обом командам, підказувати, як краще користуватися основними прийомами петриківського розпису для досягнення характерності цього стилю. Для більшої допомоги надати дітям зразки основних елементів, якщо вони не запам’ятають з першого показу.
а) виконання тренувальних вправ: «гребінець» - мазок, який починається з потовщення. Його виконують натиском пензля й закінчують тоненьким вусиком. Покладені поряд декілька таких мазків наповнюють гребінець. «зернятко» - мазок, який накладається самим м,яким торканням більш сильного натиску. «колосок» - на основі засвоєння елементу «зернятко» і його повторення. «горішок», «криве зернятко» - складаються з двох витягнутих мазків, що розташовані один напроти одного. б) Користуючись роздатковим матеріалом, виконати пробні елементи розпису й створити нескладну композицію з відомих вам елементів.
7. Підведення підсумків. Виставка робіт. Вибір найвдаліших композицій. Оцінювання.
Читайте також:
|
||||||||
|