МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 29 СИМФОНІЯ (продовження)Мета уроку : Навчальна: закріплювати розуміння учнями поняття симфонія; вчити обґрунтовувати власне розуміння специфіки змісту творів музичного мистецтва, використовувати набуті предметні компетенції у процесі творчоїсамореалізації; розширювати уявлення учнів про музичні жанри, про значення взаємодії різних видів мистецтва; Розвивальна: розвивати вміння учнів висловлювати враження від творів музичного мистецтва, аналізувати їх; Виховна: прищеплювати учням естетичний смак, зацікавленість симфонічною музикою. Музичний матеріал: симфонія № 3 «Героїчна» Л. ван Бетховена, «Добрий маг» О. Шпака. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрет Л. ван Бетховена; зображення скульптури Й. Пінзеля «Святий Юрій на здибленому коні вражає дракона»; схеми; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ: Учні входять до класу під музичний супровід (симфонія № З «Героїчна» Л. ван Бетховена). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Як ви вважаєте, що це таке — героїчний вчинок? Чи траплялися вам у житті герої або героїчні вчинки? Саме таку музику, яка змальовує, передає та викликає в нас відчуття героїзму, героїчні вчинки та настрої, ми й слухатимемо сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Ланцюжок» Методичний коментар. Тема ділової гри — «Симфонія». Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному. У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент. Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку першому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем навчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка». Ключові поняття: реприза, розробка, кода, головна тема, побічна тема, сонатна форма, цикл, симфонія. ОСНОВНА ЧАСТИНА Читайте також:
|
||||||||
|