МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Особливості бухгалтерського обліку у сільськогосподарському виробництвіЗагальновідомо, що люди чинять опір не новому, а руйнуванню традицій, усталених форм роботи. Все нове потребує додаткових витрат часу, енергії, змін в організації та змісті роботи, розробки нових навчальних планів, дидактичних матеріалів. Причому, як правило, це відбувається за умов попередньої заробітної платні. То чи завжди до цього вчитель готовий? Ні, відтак треба ввімкнути механізми мотивації та стимулювання. Мотивація — це створення у педагогів внутрішніх психологічних спонукань до роботи: зацікавленість, потреба, задоволення тощо. Скільки б керівник не говорив про необхідність творчого підходу до роботи, далі розмов справа не піде, якщо вчитель не вирішить сам для себе— навіщо йому необхідно щось змінювати. Не зайвими будуть і моральні та матеріальні стимули, а саме: подяка, посилання на думку вчителя, створення атмосфери підтримки, робота на довірі, грамоти, грошові винагороди тощо. Згідно з моделлю перебудови діяльності людини, яку запропонував видатний психолог Курт Левін, упровадження інновації теж повинно пройти три фази: 1 фаза інновацій — «розмороження»— руйнування стереотипу діяльності, посилення почуття невдоволеності своєю працею, її результатами; 2 фаза — «дія»— сприйняття нової моделі діяльності, спроба діяти по-новому; З фаза — «замороження»— діяльність за новою моделлю. Тому необхідно, 1. по-перше, визначитись із здатністю педагогів до творчої роботи взагалі; 2. по-друге, довести необхідність змін та, 3. по-третє, запропонувати досконалу моніторингову систему інноваційного процесу в школі. Пропонуємо карту педагогічної оцінки (самооцінки) здатності педагогів до інноваційної діяльності. Карта педагогічної оцінки (самооцінки) здатності педагогів до інноваційної діяльності
Рекомендації: 1. Відмітити ступінь прояву критерію педагогічної оцінки здатності до інноваційної діяльності. 2. З'єднати точки і побудувати графічний профіль. 3. Проаналізувати загальну оцінку та поведінку графіка на фрагментах «мотивація», «креативність», «професійні здібності». Зміщення графіка на показники 1—4 означає низький рівень готовності педагога до інноваційної діяльності; 5—7 означає середній рівень; 8—10 засвідчує високий рівень можливостей педагога щодо інноваційної діяльності. Стислий виклад системи роботи керівника закладу освіти з управління інноваційними процесами подано у таблиці.
Особливості бухгалтерського обліку у сільськогосподарському виробництві Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|