Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості бухгалтерського обліку у сільськогосподарському виробництві

Загальновідомо, що люди чинять опір не новому, а руйнуванню традицій, уста­лених форм роботи. Все нове потребує додаткових витрат часу, енергії, змін в організації та змісті роботи, розробки нових навчальних планів, дидактичних матеріалів. Причому, як правило, це відбувається за умов попередньої заробітної платні. То чи завжди до цього вчитель готовий? Ні, відтак треба ввімкнути механізми мотивації та стимулювання.

Мотивація — це створення у педагогів внутрішніх психологічних спонукань до роботи: зацікавленість, потреба, задоволення тощо.

Скільки б керівник не говорив про необхідність творчого підходу до роботи, далі розмов справа не піде, якщо вчитель не вирішить сам для себе— навіщо йому необхідно щось змінювати.

Не зайвими будуть і моральні та матеріальні стимули, а саме: подяка, посилан­ня на думку вчителя, створення атмосфери підтримки, робота на довірі, грамоти, грошові винагороди тощо.

Згідно з моделлю перебудови діяльності людини, яку запропонував видатний психолог Курт Левін, упровадження інновації теж повинно пройти три фази:

1 фаза інновацій «розмороження»— руйнування стереотипу діяльності, посилення почуття невдоволеності своєю працею, її результатами;

2 фаза — «дія»— сприйняття нової моделі діяльності, спроба діяти по-новому;

З фаза — «замороження»— діяльність за новою моделлю.

Тому необхідно,

1. по-перше, визначитись із здатністю педагогів до творчої робо­ти взагалі;

2. по-друге, довести необхідність змін та,

3. по-третє, запропонувати доско­налу моніторингову систему інноваційного процесу в школі.

Пропонуємо карту педагогічної оцінки (самооцінки) здатності педагогів до ін­новаційної діяльності.

Карта педагогічної оцінки (самооцінки) здатності педагогів

до інноваційної діяльності

 

 

№ п/п Критерії оцінки Ступінь прояву
Мотивація                    
Допитливість                    
Прагнення до успіху                    
Прагнення до лідерства                    
Прагнення отримати зовнішню оцінку діяльності                    
Прагнення до самовдосконалення                    
Креативність                    
Незалежність суджень                    
Фантазія                    
Прагнення до ризику                    
Чутливість до проблем                    
Критичність мислення                    
Професійні здібності                    
Володіння методами педагогічного дослідження                    
Здатність до перебудови діяльності                    
Здатність до співпраці                    
Здатність акумулювати, використовувати чужий досвід                    
Здатність до самоорганізації                    

 

Рекомендації:

1. Відмітити ступінь прояву критерію педагогічної оцінки здатності до інновацій­ної діяльності.

2. З'єднати точки і побудувати графічний профіль.

3. Проаналізувати загальну оцінку та поведінку графіка на фрагментах «мотива­ція», «креативність», «професійні здібності».

Зміщення графіка на показники 1—4 означає низький рівень готовності педа­гога до інноваційної діяльності; 5—7 означає середній рівень; 8—10 засвідчує високий рівень можливостей педагога щодо інноваційної діяльності.

Стислий виклад системи роботи керівника закладу освіти з управління інноваційними процесами подано у таблиці.

 

 

Особливості бухгалтерського обліку у сільськогосподарському виробництві


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Автоматизована форма обліку
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Автоматизовані форми та системи обліку.
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Аналіз і профілактика травматизму, профзахворюваності на виробництві.
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системний підхід до управління інноваційною діяльністю освітнього закладу | Облік тварин на вирощуванні та відгодівлі (поточних біологічних активів тваринництва)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.