Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






С. Гаркавенко

Частина______ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ

ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ

 

Розділ ____________________________1

СУТНІЧТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ

1.1. Суть маркетингу

1.2. Основні елементи та комплекс маркетингу

1.3. Зовнішнє середовище маркетингу

1.4. Концепції та види маркетингу

1.5. Функції маркетингу

ВИВЧИВШИ ЦЕЙ РОЗДІЛ, ВИ МАЄТЕ ЗНАТИ:

ЗНАТИ

□ Суть маркетингу як філософії бізнесу, сфери діяльності, функції управління

□ Основні елементи та сутність поняття "комплекс маркетингу"

□ Фактори макросередовища, які впливають на маркетингову діяльність фірми

□ Концепції та види маркетингу

□ Принципи та функції маркетингу

ВМІТИ

□ Визначити основні елементи комплексу маркетингу

□ Визначити, які фактори маркетингового середовища впливають на діяльність фірми

□ Охарактеризувати основні маркетингові функції




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | СУТЬ МАРКЕТИНГУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.