С. Гаркавенко
Частина______ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ
ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ
Розділ ____________________________1
СУТНІЧТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ
1.1. Суть маркетингу
1.2. Основні елементи та комплекс маркетингу
1.3. Зовнішнє середовище маркетингу
1.4. Концепції та види маркетингу
1.5. Функції маркетингу
ВИВЧИВШИ ЦЕЙ РОЗДІЛ, ВИ МАЄТЕ ЗНАТИ:
ЗНАТИ
□ Суть маркетингу як філософії бізнесу, сфери діяльності, функції управління
□ Основні елементи та сутність поняття "комплекс маркетингу"
□ Фактори макросередовища, які впливають на маркетингову діяльність фірми
□ Концепції та види маркетингу
□ Принципи та функції маркетингу
ВМІТИ
□ Визначити основні елементи комплексу маркетингу
□ Визначити, які фактори маркетингового середовища впливають на діяльність фірми
□ Охарактеризувати основні маркетингові функції
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|