Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Паламарчук В.Ф. Школа учит мыслить. — М.: Просве­щение, 1987.

2. Педагогика / Под ред. Ю.К. Бабанского. — М.: Просве­щение, 1988.

3. Подласый И.П. Педагогика. — М.: Владос, 1999.

4. Сухомлинсъкий В.О. Народження громадянина // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1976.

5. Сухомлинсъкий В.О. Павлиська середня школа // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 4. — К.: Рад. шк., 1977.

6. Сухомлинсъкий В.О. Проблеми виховання всебічно розви­неної особистості // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 1. — К.: Рад. шк., 1976.

7. Сухомлинсъкий В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані тво­ри: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1976.

8. Фіцула MM. Педагогіка. — К.: Академія, 2000.

9. Чирва А. Учись учиться. — М.: Молодая гвардия", 1977.

17*

Завдання для самостійної роботи

1. Проаналізуйте ставлення В.О. Сухомлинського до проблем розумового виховання.

2. Знайомлячись з твором В.О. Сухомлинського "Серце віддаю дітям", визначте напрямки діяльності вчителя з форму­вання культури розумової праці молодших школярів.

3. Проаналізуйте зміст навчального матеріалу зі своєї дис­ципліни з погляду його впливу на розумове виховання учнів.

4. Відвідайте кілька уроків зі "своєї" дисципліни і проаналі­зуйте, якою мірою навчальний процес сприяє розумовому вихо­ванню учнів.

Завдання для самоконтролю

1. Виконайте порівняльний аналіз понять "розумове виховання", "розумовий розвиток", "інтелектуальний розвиток".

2. У чому ви вбачаєте провідне завдання розумового виховання?

3. Що ви розумієте під культурою розумової праці?

4. Вкажіть на основні види мислення. Оцініть рівні сформованості певних видів мислення у вас.

5. Оцініть відомі вам методи навчання з погляду їх ефективності в розумовому вихованні.

6. Які завдання розумового виховання? Вкажіть цифру, до якої схо­дяться лінії від обраних вами положень.


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ | ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.