МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДОСВІДОМ.Колективні творчі справи різняться між собою передусім пізнавально-практичною спрямованістю на розвиток кожної особистості зокрема і творчого колективу в цілому. Виділяють 1 Див.: Иванов И.П. Методика коммунарского воспитания. — М.: Просвещение, 1990; Иванов ИЛ. Энциклопедия коллективных творческих дел. — М.: Педагогика, 1989. такі групи КТС: суспільно-політичні, трудові, пізнавальні, художньо-естетичні, спортивно-оздоровчі. Процес підготовки та проведення колективних творчих справ має кілька етапів. 1. Попередня робота учителів-вихователів.Визначаються виховні завдання КТС; шляхом бесіди, розповіді педагог має захопити учнів цікавістю, привабливістю, перспективністю майбутньої справи. Тут не може бути менторського тону, не треба нав'язувати вихованцям власної думки щодо теми КТС. Це має бути доброзичлива, захоплююча, товариська розмова. 2. Колективне планування.Вихованці разом з педагогом складають план майбутньої КТС. При цьому враховується думка певних груп дитячого колективу і окремих вихованців, визначаються можливі виконавці тих або інших доручень, обговорюються альтернативні варіанти. 3. Підготовка КТС.Створений проект справи уточнюється організаційною групою; визначаються мікрогрупи, які працюватимуть над виконанням конкретних доручень як складових колективної справи; проводяться періодичні обговорення процесу підготовки, переглядається і перевіряється рівень готовності мікрогруп до участі у справі, коригуються дії мікрогруп і окремих вихованців. Дуже важливо на цьому етапі враховувати інтереси і творчі можливості вихованців, підбадьорювати їх, додавати впевненості у власних силах, озброювати методами і прийомами виконання тих або інших завдань. Цей етап є головним, оскільки вимагає від кожного члена колективу напруженої діяльності. 4. Проведення КТС.Це підсумковий етап роботи. На цій стадії кожен член колективу має можливість виявити свої творчі можливості, показати результати колективної творчої діяльності. 5. Колективні підсумки.Цей етап передбачає ретельний аналіз всього ходу підготовки і проведення КТС з метою позитивної оцінки дій мікрогруп, окремих членів колективу, виявлення утруднень, помилок, які були на всіх етапах, визначення шляхів подолання труднощів і недоліків у подальшій роботі. Колективні творчі справи насичені виховними можливостями. Але вони можуть бути реалізовані за дотримання таких умов. 1. Необхідно ретельно дотримуватися послідовності дій під, час підготовки та проведення будь-якої КТС, не порушуючи І функцій педагога у системі діяльності "вихованці — вихователь". | 2. Не можна розглядати кожний з видів КТС у "чистому" варіанті. Планування, підготовка і проведення будь-якого виду КТС мають використовувати досвід, методи і засоби в діях, набутих під час попередніх КТС. 3. КТС мають бути складовою навчально-виховного процесу в школі. 4. Всебічний розвиток стосунків творчої співдружності вихователів і вихованців, спрямованих на спільне розв'язання соціальних завдань, організація цих стосунків на рівні педагогічного співробітництва. 5. Розвиток відносин творчої співдружності між вихованцями різних вікових груп з метою збагачення молодших школярів соціальним досвідом вихованців старшого покоління. 6. Створення оптимальних умов для розвитку творчих можливостей кожного члена колективу, а також творчої співдружності вихованців. Основний зміст роботи класного керівника з проведення по-закласної виховної роботи відображено на рис. 3.38 (див. с 328). Як бачимо, педагогічна діяльність класного керівника як педагога-вихователя багатогранна, вимагає наполегливої творчої праці, яка розрахована на найближчу зону фізичного, психічного і соціального розвитку особистості, задовольняє пізнавальні інтереси вихованців і наповнена глибоким моральним змістом. А це вимагає від класного керівника постійної праці над собою.
|
||||||||
|