МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Азаров Ю.П. Искусство воспитывать. — М.: Просвещение, 1985. 2. Богданова О.С. и др. Содержание и методика этических бесед с младшими школьниками. — М.: Просвещение, 1985. 3. Богданова О.С. и др. Этические беседы с подростками. — М.: Просвещение, 1987. 4. Болдырев М.І. Класний керівник. — К.: Рад. шк., 1982. 5. Даниленко Н.В. Учимся спорить. — Черкассы, 1990. 6. Иванов И.П. Методика коммунарского воспитания. — М.: Просвещение, 1990. 7. Иванов ИЛ. Энциклопедия коллективных творческих дел. — М.: Просвещение, 1989. Рис. 3.38. Напрямки, зміст і форми роботи класного керівника 8. Мельничук С.Г., Довга ТЛ. Виховання культури поведінки молодших школярів. — К., 1994. 9. Омеляненко ВЛ., Омеляненко СВ., Прокопенко Л.І. Робоча книга класного керівника. — Черкаси: Вид-во ЧДУ, 1996. 10. Павлова Л.Г. Спор, дискуссия, полемика. — М.: Просвещение, 1991. 11. Спутник классного руководителя / Сост.: Л.Я. Олифе-ренко. — Выпуски 1—5. — М.: Просвещение, 1982—1991. 12. Сухомлинський В.О. Сто порад вчителеві. — К.: Рад. шк„ 1982. 13. Фіцула ММ. Педагогіка. — К.: Академія, 2000. 14. Фридман Л.М. и др. Изучение личности учащихся и ученических коллективов. — М.: Просвещение, 1988. 15. Чернокозова В.Н., Чернокозов И.И. Беседы на морально-этические темы. — К.: Рад. шк., 1984. Завдання для самостійної роботи 1. Випишіть з творів А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського яскраві висловлювання про роль вихователя, класного керівника у формуванні особистості. 2. Опишіть особливості виховної діяльності вашого класного керівника. 3. Складіть професіограму класного керівника. 4. Випишіть 6—7 методик вивчення учнів і класного колективу. 5. Запропонуйте тематику етичних бесід для учнів певних класів. 6. Підготуйте тематику 5—6 диспутів із системою питань. 7. Підготуйте методичну розробку бесіди чи диспуту. 8. Під час педагогічної практики перепишіть план виховної роботи класного керівника. Завдання для самоконтролю 1. Визначте основні функціональні обов'язки класного керівника і його права. 2. Розкажіть про основні напрямки і форми роботи класного керівника. 3. У чому ви вбачаєте відмінність між позакласною і позашкільною виховною роботою класного керівника? 4. Розкрийте методику підготовки та проведення таких форм виховної роботи: етичних бесід, диспутів, колективних творчих справ. 5. Поясніть сутність основних методів вивчення класним керівником учнів. Де і як класний керівник має систематизувати результати цієї роботи? 6. Що таке програми вивчення учнів і класного колективу? 7. Розкрийте сутність 2—3 методик вивчення учнів (вивчення темпераменту, професійної спрямованості, соціального статусу вихованця в первинному колективі чи ін.). 8. Які особливості планування виховної роботи класного керівника? Читайте також:
|
||||||||
|