Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Баженов ВТ. Воспитание педагогически запущеных под­ростков. — К.: Рад. школа, 1986.

2. Зайцева З.Г. Школа та важковиховувані підлітки. — К.: Рад. шк., 1991

3. Захаров А.И. Как предупредить отклонения в поведений ребенка. — М.: Просвещение, 1986.

4. Зинченко С.Н. Трудные дети. — К.: Рад. шк., 1988.

5. Натансон З.Ш. Трудный школьник и педагогический коллектив. — М.: Просвещение, 1984.

6. Ранняя профилактика отклоняющегося поведения учащих­ся / Под ред. В.А. Татенко, Т.М. Титаренко. — К.: Рад. шк., 1989.

7. Трудный подросток: причины и следствия / Под ред. В.А.Татенко. — К.: Рад. шк., 1985.

8. Фіцула М.М. Педагогічні проблеми перевиховання учнів. — Тернопіль, 1993.

9. Чередниченко В.И. Трудные дети и трудные взрослые. — М.: Просвещение, 1991.

22 — 3-1136

Завдання для самостійної роботи

1. Скористайтесь бібліотечним тематичним каталогом і до­беріть 10—12 журнальних статей з проблем виховної роботи з важковиховуваними учнями.

2. Проаналізуйте кілька статей про роботу з "важкими" дітьми і випишіть 2—3 приклади, в яких розкривається процес моральної деградації вихованця.

3. Користуючись науковою літературою із зазначеної про­блеми, випишіть 3—4 яскраві педагогічні ситуації, в яких роз­криваються ефективні виховні дії вихователя у роботі з "важ­кими" учнями.

4. Сформулюйте 10—12 правил, яких мають дотримуватися учителі-вихователі в роботі з педагогічно запущеними учнями.

Завдання для самоконтролю

1. Яких учнів називають важковиховуваними?

2. Назвіть характерні особливості поведінки важковиховуваних учнів.

3. Якою мірою, на ваш погляд, загальні соціальні фактори вплива­ють на появу "важких" дітей.

4. Назвіть основні соціально-педагогічні причини появи важко-виховуваних учнів.

5. У чому ви вбачаєте виховні помилки сім'ї та школи, що ведуть до появи "важких" дітей?

6. На яких принципах має ґрунтуватися виховна робота з важко­виховуваними учнями?

7. Поясніть педагогічну доцільність дотримання певних етапів у процесі перевиховання учнів.

8. У чому сутність педагогічних консиліумів і як ви ставитесь до такої форми роботи?

9. Визначте соціально-педагогічні умови успішності проведення виховної роботи з "важкими" дітьми.


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИХОВНА РОБОТА З ПВДАГОПЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ | МІСЦЕ І РОЛЬ СІМ'Ї У ВИХОВАННІ. ФОРМИ ЗВ'ЯЗКУ ШКОЛИ І СІМ'Ї

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.08 сек.