МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Баженов ВТ. Воспитание педагогически запущеных подростков. — К.: Рад. школа, 1986. 2. Зайцева З.Г. Школа та важковиховувані підлітки. — К.: Рад. шк., 1991 3. Захаров А.И. Как предупредить отклонения в поведений ребенка. — М.: Просвещение, 1986. 4. Зинченко С.Н. Трудные дети. — К.: Рад. шк., 1988. 5. Натансон З.Ш. Трудный школьник и педагогический коллектив. — М.: Просвещение, 1984. 6. Ранняя профилактика отклоняющегося поведения учащихся / Под ред. В.А. Татенко, Т.М. Титаренко. — К.: Рад. шк., 1989. 7. Трудный подросток: причины и следствия / Под ред. В.А.Татенко. — К.: Рад. шк., 1985. 8. Фіцула М.М. Педагогічні проблеми перевиховання учнів. — Тернопіль, 1993. 9. Чередниченко В.И. Трудные дети и трудные взрослые. — М.: Просвещение, 1991. 22 — 3-1136 Завдання для самостійної роботи 1. Скористайтесь бібліотечним тематичним каталогом і доберіть 10—12 журнальних статей з проблем виховної роботи з важковиховуваними учнями. 2. Проаналізуйте кілька статей про роботу з "важкими" дітьми і випишіть 2—3 приклади, в яких розкривається процес моральної деградації вихованця. 3. Користуючись науковою літературою із зазначеної проблеми, випишіть 3—4 яскраві педагогічні ситуації, в яких розкриваються ефективні виховні дії вихователя у роботі з "важкими" учнями. 4. Сформулюйте 10—12 правил, яких мають дотримуватися учителі-вихователі в роботі з педагогічно запущеними учнями. Завдання для самоконтролю 1. Яких учнів називають важковиховуваними? 2. Назвіть характерні особливості поведінки важковиховуваних учнів. 3. Якою мірою, на ваш погляд, загальні соціальні фактори впливають на появу "важких" дітей. 4. Назвіть основні соціально-педагогічні причини появи важко-виховуваних учнів. 5. У чому ви вбачаєте виховні помилки сім'ї та школи, що ведуть до появи "важких" дітей? 6. На яких принципах має ґрунтуватися виховна робота з важковиховуваними учнями? 7. Поясніть педагогічну доцільність дотримання певних етапів у процесі перевиховання учнів. 8. У чому сутність педагогічних консиліумів і як ви ставитесь до такої форми роботи? 9. Визначте соціально-педагогічні умови успішності проведення виховної роботи з "важкими" дітьми. Читайте також:
|
||||||||
|