Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язування ЗЦЛП

Реалізацію алгоритму отримання цілочислового розв'язку ЗЛП проілюструємо на прикладі 1.13 з параграфу 1.6.3:

Приклад 7.2.Знайти найбільше значення функції при обмеженнях

; , , - цілі числа.

Спочатку знайдемо нецілочисловий розв'язок задачі. Для цього представимо задачу в наступному екранному вигляді:

Рис.7.13. Таблиця для введення початкових даних

Далі виконуємо команду Сервис/Поиск решения.

Рис.7.14. Результат розв’язування ЗЛП

Оскільки, розв'язок не цілочисловий, то для отримання цілочислового розв'язку додається додаткова умова цілочисельності змінних. Для цього:

· в екранній формі потрібно вказати, на які змінні накладаються умови цілочисельності;

· в вікні Сервис/Поиск решения натисніть кнопку ДОБАВИТЬі у вікні, що з’явилося ДОБАВИТЬ ОГРАНИЧЕНИЯвведіть обмеження так:

ü в полі ССЫЛКА НА ЯЧЕЙКУвведіть адреси комірок змінних задачі $В$3:$С$3;

ü в поле вводу знаку обмеження встановіть ЦЕЛОЕ;

ü підтвердіть ввід обмеження натисканням кнопки ОК.

Рис.7.15. Діалогове вікно AddConstraints

 

Рис.7.16. Діалогове вікно Solver Parameters

 

Після натискання кнопки Выполнить отримуємо:

Рис.7.17. Результат розв’язування ЗЦЛП

 

Рис.7.18. Звіт за результатами

У кінцевому звіті маємо: .


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язування задачі
  2. Алгоритм розв’язування задачі
  3. Алгоритм розв’язування задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  8. Аналіз перед розв’язуванням задачі
  9. Аналіз перед розв’язуванням задачі
  10. Використання пакету Maple для розв’язування задач лінійного програмування
  11. Геометрична інтерпретація ЗЛП. Графічний метод розв’язування
  12. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ввід початкових даних. | Транспортна задача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.