Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



з додаванням і відніманням

Важливою умовою у здійсненні визначених завдань на уроках математики у початкових класах є раціональне використання вчителем різних засобів наочності. Уміле використання різноманітної наочності у процесі навчаннясприяє розвитку самостійності, активності, творчої пізнавальної діяльності, що значною мірою забезпечує підготовку їх до самостійної практичної роботи.

Застосування наочності є одним з основних дидактичних принципів навчання. На основі безпосередніх сприймань і міркувань, що спираютьсяна наочність, у дітей спочатку створюється уявлення, а потім формуютьсяпоняття. Від якості засвоєння цих початкових понять залежить успіх дальшого засвоєння математики. Дитина розуміє все доступне, наочне, конкретне; вона може запам’ятати певні абстрактні твердження, але, не зміцнені наочністю, вони будуть для неї тільки беззмістовними фразами.

Фахівці кажуть, що для дітей шести років значки «3», «5», «8» нічого не значать, адже вони в цьому віці мислять формами, образами, фарбами. Щоб діти швидше і легше запам'ятали цифри, їм слід показувати малюнки - так само, як при вивченні букв алфавіту за картинками.

Добре запам'ятавши послідовність чисел першого десятка, дітям буде легше вирішувати приклади на додавання і віднімання одиниці. Їм легко зрозуміти, що 6 +1 = 7, тому що за рахунку після числа 6 йде 7. Вони знають, що 5-1 = 4, тому що числу 5 передує 4. Щоб подальше навчання математики було успішним, дитині потрібно міцно, до автоматизму, засвоїти таблицю додавання чисел в межах 10. Тобто першокласник повинен твердо знати напам'ять, що 2 - це 1 +1, 3 - це 2 +1, 4 - це 3 +1 або 2 +2 і так далі.

Вивчати таблицю складання з дітьми краще за допомогою наочних посібників. Не варто порівнювати запам'ятовування таблиці додавання з таблицею множення: практика показує, що табличка множення дається учням у свій час набагато легше, ніж табличка додавання першокласникам. Це тому, що другу табличку діти заучують, вже маючи чітке уявлення про числа.

Після того як дитина навчиться з легкістю виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10, можна переходити до складання і віднімання двозначних чисел без переходу через десяток.

З'єднай малюнок з правильною відповіддю, а потім розфарбуй картинки.

 

 

Постав знак «більше» -> - або «менше» - <.

 

Закрась другу частину кожного бантика. Але перш, ніж це зробити, впиши в бант друге число, щоб сума дорівнювала 10.

 

Розфарбуй малюнок, слідуючи вказівкам. Кожна цифра відповідає певному кольору.

 

1 – зелений

2 – рожевий

3 – помаранчевий

4 – синій.

Доповни число точок у кожному трикутнику до 10. Для цього з'єднай лініями потрібну кількість точок з нижнього ряду з обраним трикутником.

 

 

Задача

 

Робота з індивідуальними картками.

(Перевірка засвоєння учнями таблиць додавання і віднімання числа 2).

А тепер відгадайте загадку і скажіть хто нам приготував завдання.

Мужичок – хитрячок

Із голок та шпичок.

Пошив собі піджачок

І у тому піджачку

Він гуляє по садку

Натикає на голки

Груші, яблука, грибки

І до себе на обід

Він скликає цілий рід.

- Допоможіть Їжачку назбирати яблук і грушок на обід

 

 


Читайте також:

  1. Тоді додавання, віднімання та множення двох послі-довностей виконуються додаванням, відніманням та мно-женням відповідних членів цих послідовностей.




Переглядів: 2642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ | Розділ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.