МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Організація та проведення роботиз питання виконання Закону України «Про звернення громадян» Адміністрація школи вживає заходів щодо безумовного виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпорядження першого заступника голови обласної державної адміністрації від 27.12.2010 №737 «Про вдосконалення роботи із зверненнями громадян» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. З метою удосконалення роботи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на інформацію та звернення, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян ця робота систематично аналізується, проводиться відповідний моніторинг та видаються накази «Про стан роботи зі зверненнями громадян» як за півріччя, так і за підсумками року. В наказовій частині формулюються певні завдання. За звітний період порушень термінів розгляду звернень громадян у школі не допущено. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості ознайомлення з матеріалами перевірок. У школі удосконалюється практика проведення особистих прийомів громадян директором та його заступниками, (наказ від 03.01.2012 № 9-О “Про затвердження графіку прийому громадян у Куп’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Куп’янської міської ради Харківської області на 2012 рік”). Особисті прийоми громадян проводяться відповідно до затвердженого графіка. Протягом звітного періоду на особистих прийомах директора школи та його заступниками розглянуто 12 звернень громадян. За 2011 рік до школи надійшло 217 звернень громадян, що на 215 ( або 50%) звернень менше ніж за попередній рік. Протягом І півріччя 2012 року надійшло 13 звернень, що на 11 менше аналогічного періоду 2011 року. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року відмічається тенденція зменшення кількості звернень. За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань. Всі звернення, які надійшли до школи в 2011 році були вчасно розглянуті. 42 ( -0,78%) звернення - вирішено позитивно; на 9 (-0,1%) звернень – дане роз’яснення. Аналіз звернень свідчить, що кількість звернень громадян зменшилася на 24% . Це свідчить про те, що в закладі проводиться значна робота по інформуванню громадськості з питань організації та проведення навчально-виховного процесу. Питання, які порушуються у зверненнях громадян заслуховуються на нараді при директорі щомісячно та на оперативно-інструктивних нарада щоквартально. Моніторинг основних питань, які порушуються у зверненнях громадян, свідчать, що кількість звернень знижується:
З метою зменшення та недопущення скарг в закладі розроблено графік щомісячного контролю для вивчення нагальних питань та спілкування з колективом. На місцях здійснюються упереджувальні заходи щодо їх виникнення. Для інформування учнів, їх батьків, вчителів, інших громадян застосовуються засоби масової інформації, зустрічі з учасниками навчально-виховного процесу, публічні виступи членів адміністрації задля роз’яснення питань, що викликають найбільшу кількість звернень. Регулярно проводяться класні батьківські збори, загальношкільні збори, збори трудового колективу, на яких розглядаються основні питання, з яких найчастіше звертаються громадяни. Інформація розміщується на сайті школи. Позитивні результати дає робота громадської батьківської організації «Родина», яка тісно співпрацює з батьківською громадськістю. Представники ЗМІ запрошуються на всі важливі наради, семінари, конференції, масові заходи з метою висвітлення питань, що на них розглядаються По зверненням, що надійшли до школи протягом І півріччя 2012 року: - вирішено позитивно 8 звернень ( 66,6%); - надано роз’яснення щодо шляхів вирішення питань по 4 зверненню (33,4%); Актуальними залишаються питання влаштування дітей до школи (2 – 16,7 %), кадрові питання (4 – 33,3 %), проведення ремонтних робіт в літній період ( 3 – 25%) , надання архівних довідок (3 – 25 %).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|