МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На оформлення замовленьРозглянемо модель, у якій враховуються витрати на оформлення замовлення . Нехай M{C1(q)} – сумарні очікувані витрати у системі, включаючи витрати на оформлення замовлення. Тоді математичне сподівання цих витрат дорівнює (3.31) де – функція витрат, визначена у попередній моделі (без врахування витрат на оформлення замовлення). Як показано у моделі 1, мінімальне значення має місце при значенні , яке задовольняє умові (3.32) де щільність збитків. Оскільки є константою, то мінімальне значення також повинно мати місце при значенні . Криві і наведені на де введені нові позначення s і S, які використовуються у подальшому. Значення S дорівнює , значення s (s < S) дорівнює нижньому рівню запасів і визначається із рівняння . (3.33) Тепер задачу можна сформулювати наступним чином: визначити кількість продукції q, яку слід замовляти, якщо перед розміщенням замовлення є z одиниць запасу і нижній рівень запасу дорівнює s. Задача розв’язується при трьох умовах: 1) z < s; 2) 3) z > S. Випадок 1: Оскільки у наявності вже є одиниць продукції, то витрати зберігання запасу складають . Якщо замовляти будь-яку додаткову кількість продукції то відповідні витрати при заданому q складуть , включаючи витрати на оформлення замовлення. Із випливає, що при будь-якому (3.34) Таким чином, оптимальний рівень запасу повинен досягати і розмір замовлення повинен бути рівним .
Рис. 3.6. Графіки функцій Випадок 2: Як і раніше, із рис. 3.6 випливає, що . (3.35) Тому у даному випадку при умові, що нове замовлення не подається, додаткових витрат не виникає. Отже, Випадок 3: z > S. Із рис. 3.5 випливає, що . (3.36) Це знову показує, що якщо замовлення не подається, то витрати тільки знизяться і Ця стратегія, яка називається -стратегією, визначається правилом якщо замовляти якщо замовляти не потрібно. Оптимальність -стратегії випливає із того, що функція витрат вгнута. У загальному випадку, коли ця властивість не виконується, -стратегія перестає бути оптимальною. Приклад 3.10. Щоденний попит на продукцію протягом одного періоду задовольняється миттєво на початку періоду. Попит є випадковою величиною, рівномірно розподіленою на інтервалі від 280 до 320 одиниць. Вартість одиниці продукції дорівнює 40 грн., вартість подачі замовлення 25 грн. Вартість зберігання одиниці продукції протягом періоду дорівнює 10 грн., а штраф за дефіцит одиниці продукції – 75 грн. Початковий запас дорівнює 10 одиницям. Визначимо оптимальну стратегію замовлення продукції – оптимальний обсяг замовлення і нижній рівень запасу . Спочатку визначаємо оптимальній рівень запасу Потім знаходимо величину s і визначаємо стратегію управління запасами. Читайте також:
|
||||||||
|