Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекция №7

Проведіть аналіз переговорів після їх завершення:

– що, які дії сприяли успіху (неуспіху) переговорів;

– які виникали трудності, як ці труднощі долалися|переборювали|;

– що не було враховане при підготовці до переговорів, чому;

– які виникли несподіванці в ході ведення переговорів;

– як була поведінка партнера на переговорах;

– які принципи ведення переговорів можливо і потрібно використовувати на інших переговорах.

Доцільно: після закінчення переговорів підготувати звіт про їх проведення, в якому дати аналіз підсумкам і ходу переговорів.

Виконання домовленостей:

– у разі можливого зриву виконання домовленостей з вашої вини, заздалегідь поінформуйте партнера, запропонувавши варіанти компенсації (якщо вони не обумовлені в договорі).

Увага: залежно від того, наскільки точно і акуратно ви дотримуєте домовленості, залежать не лише ваші стосунки з даним партнером, але і репутація в цілому.

 

Виділяють чотири основні стилі ділового спілкування партнера при проведенні переговорів:

Стиль 1 - основна увага приділяється діям (орієнтація на дії). Для людей цього стилю характерне обговорення результатів, конкретних питань, поведінки, продуктивності, ефективності, просування вперед, відповідальності, підтверджень, досвіду, перешкод, досягнень, змін, рішень.

Стиль 2 - основна увага приділяється процесу (орієнтація на процес). Для людей цього стилю характерне обговорення: фактів, процедурних питань, планерування, організації, контролю, перевірки, апробації, аналізу, спостережень, доказів, деталей.

Стиль 3 – основна увага приділяється людським взаєминам, проблемам (орієнтація на людей). Для людей цього стилю характерне обговорення: людей в цілому, людської нужди, людських мотивів, роботи в команді, проблем спілкування, відчуттів, "духу роботи в команді", розуміння, саморозвитку, сприйнятливості, усвідомленості, співпраці, переконань, цінностей, чекань, стосунків.

Стиль 4 - основна увага приділяється людським взаєминам, проблемам людей і тому подібне (орієнтація на людей). Для людей цього стилю характерне обговорення: концепцій, нововведень, творчого підходу, можливостей, вірогідності, великих планів, різних питань, що відбувається нового в даній області, взаємозалежності, нових доріг, нових методів, поліпшення, проблем, потенціалу, альтернатив.

 

Аналізуючи факти підвищення ефективності спілкування, необхідно особливо підкреслити, що в результаті контакту людей відбувається двоєдиний процес: з одного боку, уподібнення себе своїм одноліткам, колегам, а з іншої – виділення себе серед інших. Причому відособлення протікає в тісному контакті із спілкуванням, оскільки, спілкуючись з іншими, людина знаходить свою позицію, відмінну від інших.

Основними критеріями, відповідно до яких складена пропонована класифікація типів ділових співбесідників, є: відвертість і щирість співбесідника, володіння прийомами спілкування з іншими учасниками бесіди (переговорів), зацікавленість в темі і успіху бесіди (ділових переговорів).

1. Безглузда людина, «нігіліст». Такий співбесідник часто виходить за професійні рамки бесіди. В ході бесіди він нетерплячий, нестриманий і збуджений. Своєю позицією і підходом він бентежить співбесідників і неусвідомлено наводить їх на те, щоб вони не погодилися з його тезами і твердженнями.

2. Позитивна людина. Це, звичайно, найприємнішого типа співбесідника, добродушного і працелюбного, він дозволяє спокійно і обґрунтовано провести дискусію і разом з ним підвести підсумки бесіди.

3. Всезнайко. Цей вважає, що він все знає щонайкраще. Про все у нього є своя думка, він завжди вимагає слова.

4. Базіка. Часто нетактовно і без всякої видимої причини перериває хід бесіди. Не звертає уваги на якийсь час, яке витрачає на свої випади.

5. Боягуз. Цей тип співбесідника відрізняється недоліком упевненості в публічних виступах. Він більш охоче промовчить, боячись сказати що-небудь таке, що, на його думку, може виглядати безглуздо або навіть смішно.

6. Холоднокровний неприступний співбесідник. Така людина замкнута, часто відчуває себе поза часом і простором, а також поза темою і ситуацією конкретної ділової бесіди, оскільки все це йому видається негідним його уваги і зусиль.

7. Незацікавлений співбесідник. Тема бесіди (переговорів) його взагалі не цікавить. Він би більш охоче "проспав" всі переговори.

8. "Важлива птиця". Такий співбесідник не виносить критики – ні прямої, ні непрямою. Він відчуває і поводиться як особа, що стоїть вище за останніх співбесідників.

9. Чомучка. Видається, що цей співбесідник лише для того і створений, щоб вигадувати і ставити питання, незалежно від того, чи мають вони реальну основу або надумані. Він просто згорає від бажання запитувати все і вся.

Більшість керівників називають проведення нарад однієї з головних|чільних| причин дефіциту часу, зриву термінів робіт і, нарешті|урешті|, просто втоми, що навалюється до кінця робочого дня. Тим часом, якщо уміло організувати і провести нараду, то воно може стати великою підмогою в роботі керівника. На жаль, майже ніде майбутніх керівників не виучують|навчають| навіть азам мистецтва проведення нарад.

ЛІТЕРАТУРА

1.Безруких М. М.Я та інші. Правила поведінки для всіх. М-код.,1991.

2.Беклішев Д. В. Манериі поведінка ділової людини. М., 1993

3.Богомолов Н. Н. Доктріна "людських відносин". М., 1970.

4.Бодальов А. А. Воспріятієі розуміння людини людиною. М-код.,1982.

5.Бенедіктова Ст І. Про ділову етику і етикет. М., 1994.

6.Вечір Л. С. Секретиділового спілкування. Мінськ, 1996.

7.Вуд Д., Серрье Ж. Діпломатічеськийцеремоніал і протокол. М-код.,1976.

8.Глушакова До. П.Переговори: Ефективне "ти - я" взаємодія. М-код.,1991.

9.Лебедев Н. П. Уметьвести переговори. М., 1991.

10.Міцич П. Какпроводити ділові бесіди. М., 1987.

11.Ночевник М. Н. Психологияспілкування і бізнес. М., 1995.

 

Лекция №7

 

ОСНОВНОЕ ОБОРУДОВАНИЕ БИОТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ ПРОИЗВОДСТВ.

 

 

Биотехнологические процессы принципиально отличаются от процессов химического синтеза. Специфика биотехнологических процессов состоит в том, что в них участвуют живые клетки, субклеточные структуры или выделенные из клеток ферменты и их комплексы. Это оказывает довольно существенное влияние на процессы массопередачи (обмена веществ между различными фазами, например перенос кислорода из газообразной фазы в жидкую, из культуральной среды внутрь клетки) и теплообмена (перераспределение тепловой энергии между взаимодействующими фазами) и как следствие на конструктивные особенности оборудования.

Поэтому современные биореакторы должны обладать следующими системами:

· эффективного перемешивания и гомогенизации среды выращивания;

· обеспечения свободной и быстрой диффузии газообразных компонентов системы (аэрирование в первую очередь);

· теплообмена, обеспечивающего поддержание оптимальной температуры внутри реактора и ее контролируемые изменения;

· пеногашения;

· стерилизации сред, воздуха и самой аппаратуры;

· контроля и регулировки процесса и его отдельных этапов.

 

Все формы и виды ферментационных систем создаются, имея основной целью обеспечение оптимальных условий для проведения процесса. Однако чем больше размер аппарата, объем жидкости в нем, тем сильнее проявляется в нем неидеальность перемешивания, тепловая и диффузионная неравномерность, неравномерность распределения подводимой извне энергии, что все вместе взятое создает резко различающиеся условия жизнеобеспечения клеток в различных частях аппарата. Естественное желание конструкторов пойти на различные улучшения, и как следствие, обычно, на усложнение аппаратуры, вызвало к жизни появление множества самых различных конструкций.

 

 


Читайте також:

  1. КОЛЛЕКЦИЯ ОДЕЖДЫ ДЛЯ ДЕВОЧЕК
  2. Коллекция одежды для мальчиков
  3. ЛЕКЦИЯ 1
  4. Лекция 1
  5. Лекция 1.
  6. Лекция 1.
  7. Лекция 1.
  8. Лекция 1.
  9. Лекция 1. Введение
  10. Лекция 1. Векторная графика. Macromedia Flash MX Инструменты и технологии рисования во Flash
  11. Лекция 1. МАКРОЭКОНОМИКА. НАЦИОНАЛЬНАЯ
  12. ЛЕКЦИЯ 1. Общая характеристика уголовного процесса




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНИЗАЦИЯ АКУШЕРСКОЙ И ГИНЕКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ В РОССИИ | Малахов В. А.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.