МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТА І ЗАДАЧІ КУРСОВОЇ РОБОТИ3.1. Перечислите преимущества использования этапа инфологического проектирования при разработке проекта БД. 3.2. Дайте определение понятию «сущность». [1] Ключевые поля подчеркнуты и выделены жирным шрифтом ЗМІСТ 1 МЕТА І ЗАДАЧІ КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 3 2 ЗАВДАННЯ НА КУРСОВУ РОБОТУ.. 4 3 СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 4 4 МЕТОДИКА виконання розділів курсової роботи.. 5 4.1 Індивідуальне завдання. 5 4.2 Анотація. 6 4.3 Вступ. 6 4.4 Вимоги до структурних елементів пояснювальної записки. 6 5 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.. 9 5.1 Загальні правила оформлення тексту. 10 5.2 Вимоги до оформлення розділів та підрозділів. 10 5.3 Правила написання тексту. 12 5.4 Оформлення формул. 14 5.5 Оформлення ілюстрацій. 15 5.6 Оформлення таблиць. 16 5.7 Зміст. 19 5.8 Перелік літературних джерел. 20 6 ГРАФІК ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 21 7 ПОРЯДОК ЗАХИСТУ КУРСОВОЇ роботи.. 22 8 КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 23 9 ЛІТЕРАТУРА.. 24 Додаток А.. 25 Додаток Б. 26 Додаток В.. 27
МЕТА І ЗАДАЧІ КУРСОВОЇ РОБОТИ Навчальним планом підготовки бакалаврів за напрямом 6.050101 - „Комп’ютерні науки” передбачено виконання курсової роботи з дисципліни „Алгоритмізація та програмування”. Курсова робота (КР) призначена для закріплення матеріалу з дисциплін «Алгоритмізація та програмування». Основною метою виконання КР є закріплення студентами теоретичних знань з алгоритмічних мов, таких як С++, а також отримання практичних навичок щодо розробки інтерфейсу користувача та програмного забезпечення для розв’язання практичних задач у візуальній оболонці мови Visual C++. Задачі курсової роботи: - удосконалення теоретичних знань у галузі розробки програмного забезпечення; - застосування прийому декомпозиції при розв’язанні складних задач; - засвоєння прийомів розробки інтерфейсу користувач-програма; - розробка структури даних для опису складних об’єктів; - удосконалення розробки алгоритмів для розв’язання задач. За визначенням Н. Вірта програма для ЕОМ – це структура даних + алгоритм її обробки. Для реальних задач, як правило, заздалегідь не визначені ні перша, ні друга частини, це повинно бути зроблено програмістом. У результаті виконання КР студенти повинні отримати практичні навички та вміння: - виконувати аналіз предметного середовища, задачу до якого треба розв’язати; - проектувати інтерфейс користувач-програма у візуальних режимах C++; - при декомпозиції задачі раціонально розбивати код на окремі модулі, процедури та функції; - розробляти раціональну структуру вхідних та вихідних даних; - засвоїти прийоми відлагодження програм; - розробляти приклади для тестування готової програми.
Читайте також:
|
||||||||
|