МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Довідкові таблиціТаблиця А.1 Термодинамічні властивості повітря в рідкому і газоподібному стані υ (дм3/кг), i (кдж/кг), s і cp (кдж/кг ∙ град)
Таблиця А.2 Термодинамічні властивості дисоційованого повітря: υ (м3/кг), i (кдж/кг), s и cp (кдж/кг ∙ град)
Рис. 7.Залежність середньомасової температури від ентальпії газу Рис. 8. Залежність середньомасової температури і ентальпії іонізованого та дисоційованого плазмоутворюючого газу. Рис. 9. Плазмотрон з розподіленою дугою ПРД-9 1 – катод, 2 – сопло входное, 3 – газоформувач, 4 – газорозподільче кільце, 5 – секція вхідна, 6 – секція перехідна, 7 – секція МЕВ основна, 8 – сопло анодне, 9 – анод Рис. 10. Плазмотрон ПУН-1. Введення порошку в струмінь за соплом
Рис. 11. Плазмотрон ПУН-1 до установки "Київ-7": 1 – система подавання порошку в канал; 2 – корпус анодного вузла; 3 - електрод (анод); 4 – водоохолоджувальне сопло; 5 – міжелектродна вставка; 6 – електрод; 7 – завихрювач; 8 –дефлектор; 9 – ізолятор
Рис. 12. Плазмотрон з коловим ожолодженням, в якому плазмоутворюючі гази інертні,або їх суміші; 1-анод;2-катод; 3-ізолятор;4-штуцер плазмо утворюючого газу; 5-електрод W+Th; 6-штуцер охолодження аноду;7-вихідний штуцер охолоджувальної рідини;8-вихідний штуцер аноду охолоджувальної рідини;9-вхідний штуцер охолоджувальної рідини катоду;10-штуцер для подачі напилювального матеріалу;11-15-вузел колового охолодження;
Рис. 13. Приклад складального креслення плазмотрона. Рис. 14. Установка для ручного напилення; 1-плазмотрон; 2-запобіжний затвор; 3-газовий пульт; 4-балон з метаном; 5-балон з повітрям; 6-джерело живлення.
Рис. 15.Установка для механізованого напилення внутрішніх поверхонь. 1- камера 15-ВБ;2-плазмотрон;3-технологічні пристосування для підключення кабель-шлангів до плазмотрону;4-джерело живлення;5-газовий пульт;6-механізм переміщення;7-привід руху;8-дозатор-живильник;10-балони з газами;11-виріб;12-патрон;
Рис.16. Приклад виконання креслення плазмотрону . 1- корпус катода;2-стакан; 3-ущільнююче кільце; 4- дефлектор; 5- гумова прокладка; 6 - ізолятор; 7- ущільнююча вставка; 8 – ізолятор ; 9 – фіксуюче кільце; 10 - корпус аноду; 11- ущільнююча вставка; 12- анод; 13 – сорочка охолодження; 14 - штуцер подачі порошку; 15 – притискна гайка; 16 - кронштейн; 17 – ущільнююча вставка; 18 – анод ; 19 - катод ; 20- штуцер.
Рис.17. Приклад виконання деталювання плазмотрону .
Рис. 18. Приклад виконання креслення установки плазмового напилення « Київ-7» в камері 15В-Б. 1 – Плазмотрон ПУН - 1;2 – виріб;3 – шафа керування; 4 – блок подавання порошків;5 – пульт управління; 6 – блок електроживлення; 7 – блок керування. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|