Суттєво змінюється також порядок складання звітності. При комп'ютеризованому способі обробки даних звітність формується як у регламентному режимі, так і в режимі запитів до бази даних, а не складається один раз для використання протягом тривалого часу. Саме тому підприємці не завжди можуть своєчасно отримати звіти, які є основними носіями інформації для прийняття управлінських рішень, оскільки на їх отримання витрачається значна кількість часу та зусиль облікових працівників. Автоматизований облік відкрив перед обліковцями та керівниками доволі широкі можливості щодо складання звітності, адже саме рівень організації та якість інформаційного забезпечення визначають результативність управління.
Вся звітність, яка надається користувачам при використанні автоматизованої системи бухгалтерського обліку умовно може бути розділена на три класи:
1) зовнішні (регламентовані) звіти;
2) системні внутрішні звіти;
3) специфічні (нестандартні) звіти.
Системні внутрішні звіти – необхідні бухгалтерам звіти, які допомагають їм перевіряти правильність ведення обліку, а також відшукувати імовірні помилки.
Зовнішні (або регламентовані) звіти – звіти, які є обов'язковими для подання юридичними особами державним органам, інвесторам, кредиторам тощо (автоматично отримані в програмах звіти для податкової інспекції, позабюджетних фондів, різноманітні довідки, фінансові звіти).