Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення і призначення комп’ютерних мереж

Основи мережних систем

Лекція №8

Резерви порожніх вагонів

Оскільки в різні періоди року об'єм роботи на мережі доріг розрізнений, для її освоєння відповідно необхідний різний робочий парк вагонів. При зниженні об'єму роботи надмірний парк погіршує показники використовування рухомого складу, надмірно завантажує мережу і тому повинен бути вилучений. На дорогах створений резерв УЗ в який перераховують з робочого парку вагони, що тимчасово виключаються з перевізного процесу.

Резерв УЗ призначений для забезпечення надпланових перевезень вантажів, сезонних перевезень зерна і іншої сільськогосподарської продукції, заповнення тимчасового недоліку вагонів в районах масового навантаження і ін. Кількість вагонів, підлягаючих передачі в резерв, а також використання і переміщення резерву визначають щомісячно при розробці технічних норм.

Резерв УЗ підрозділяють на резерви загального і цільового призначень і резерв спеціальних вагонів. Резерв загального призначення носить регулювальний характер. Його величина визначається надлишком вагонів, які за умов роботи повинні бути виключений з робочого парку. Резерв цільового призначення призначений для забезпечення масових перевезень сезонних вантажів.

Разом з резервом УЗ на мережі знаходиться технологічний (оперативний) резерв порожніх вагонів, який призначений для забезпечення стійкої і ритмічної роботи залізниці протягом доби і безперебійної подачі вагонів під завантаження масових вантажів у встановлені терміни. При цьому УЗ щомісячно встановлює норми технологічного резерву.

Норма технологічного резерву порожніх вагонів допускає коливання добових значень навантаження в межах 3 – 6 % норми.

Таким чином, норма технологічного резерву порожніх вагонів для залізниці при нормованому максимально допустимому відхиленні добового навантаження залежить від якості експлуатаційної роботи - забезпечення дорогі вантажними ресурсами і якості самих вантажних ресурсів - числа несправних в технічному і комерційному відношенні вагонів.

 

У наш час велике значення має використання комп’ютерів для створення мереж, які формують єдиний інформаційний простір. Наочним прикладом цього є всесвітня комп’ютерна мережа Інтернет.

Комп'ютерна мережасукупність взаємозв'язаних (через кана­ли передавання даних) комп'ютерів, які забезпечують користува­чів засобами обміну інформацією і колективного використання апа­ратних, програмних та інформаційних ресурсів мережі.

Абоненти мережіоб'єкти, що генерують або споживають інфор­мацію в мережі. Абонентами мережі можуть бути окремі комп'юте­ри, комп'ютерні комплекси, термінали та ін. Будь-який абонент під­ключається до станції.

Станціяапаратура, яка виконує функції, пов'язані з передаван­ням і прийманням інформації.

Сукупність абонента та станції утворює абонентську систему. Зважаючи на особливості абонентських систем на основі ПК, останні також називають станціями. Як­що подати мережу у вигляді графа, то станції будуть у вузлах мережі.

Для взаємодії абонентів потрібне фізичне передаваль­не середовище — лінії зв'язку або простір, у якому поши­рюються електричні сигнали, й апаратура для передаван­ня даних. На основі фізичного передавального середови­ща будується комунікаційна мережа, що забезпечує передавання інформації між абонентськими системами.

Такий підхід дає змогу розглядати будь-яку комп'ю­терну мережу як сукупність абонентських систем і кому­нікаційної мережі (рис. 3.23).

Існує безліч проблем, для вирішення яких необхідні централізовані дані, доступ до баз даних (у тому числі віддалених та розподілених), передавання даних на від­стань та їх розподілене оброблення. Такі потреби виникають у банківських й інших фінансових структур, сис­тем соціального забезпечення, податкових служб, закла­дів із дистанційним комп'ютерним навчанням, систем резервування авіаквитків, лікувальних закладів із дис­танційною медичною діагностикою, у виборчих системах та ін. У всіх цих випадках необхідно, щоб у комп'ютер­ній мережі здійснювалися збирання, збереження і доступ до даних, гарантувався захист даних від спотворення та несанкціонованого доступу.

Ці проблеми вирішуються незалежно від територіаль­ного розташування користувачів за допомогою комп'ю­терних мереж. Об'єднання комп'ютерів у мережу дає змо­гу спільно використовувати диски великої ємності, прин­тери, основну пам'ять, мати спільні програмні засоби і дані. Глобальні мережі надають можливість підключити апа­ратні ресурси віддалених комп'ютерів. Ці мережі, охоп­люючи мільйони людей, повністю змінили процес поши­рення і сприйняття інформації.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. Абонентський стик ISDN мережі
  7. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  8. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  9. Адресація в IP-мережах
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Аналіз вузьких місць у мережі
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Регулювання руху поїздів. | Мережне програмне забезпечення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.