Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мережне програмне забезпечення.

План

1. Характеристика моделей взаємодії.

1. Характеристика моделей взаємодії.

Одним із основних завдань, що часто вирішуються під час створення комп'ютерних мереж, є забезпечення сумісності обладнання за електричними та механічними характеристиками і сумісності інформаційного забезпе­чення (програм і даних) із системою кодування та фор­матом даних.

Вирішення цієї проблеми ґрунтується на моделі взає­модії відкритих систем (OSI).

Відкрита система — система, що взаємодіє з іншими системами відповідно до прийнятих стандартів.

Згідно з моделлю OSI апаратуру і програмне забезпе­чення стандартизують на підставі протоколів, які є ієрар­хічною системою правил взаємодії. Відповідно до цієї мо­делі у будь-якій мережі можна використовувати до семи рівнів взаємодії між комп'ютерами:

прикладний,

представ­ницький,

рівень сеансів зв'язку,

транспортний,

мережний,

сполучення,

фізичний.

Функції, що виконуються на кож­ному рівні, можуть реалізовуватися як апаратно, так і про­грамно. Як правило, протоколи нижніх рівнів стандарти­зовані більш жорстко, змінюються рідше і є основою для багатьох мереж.

Протоколи верхніх рівнів реалізуються програмно у продуктах різних фірм, і їх кількість невпинно зростає. Зазвичай це самостійні програми або програмні системи, різні для робочих станцій та серверів.

Обмін даними між користувачами в моделі OSI відбу­вається так:

1. на прикладному рівні за допомогою спеціальних про­грам користувач створює документ (повідомлення, рису­нок тощо);

2. на рівні представництва ОС його комп'ютера фік­сує, де знаходяться створені дані (в оперативній пам'яті, у файлі на жорсткому диску тощо), і забезпечує взаємодію з наступним рівнем;

3. на сеансовому рівні комп'ютер користувача взаємо­діє з локальною або глобальною мережею. Протоколи цьо­го рівня перевіряють права користувача на «вихід в ефір» і передають документ до протоколів транспортного рівня;

4. на транспортному рівні документ набуває тієї фор­ми, в якій належить передавати дані в мережі, що викори­стовується. Наприклад, він може мати вигляд невеликих пакетів стандартного розміру;

5. мережний рівень визначає маршрут руху даних у мережі. Так, якщо на транспортному рівні дані було пере­творено на пакети, то на мережному кожний пакет має одержати адресу, на яку він повинен бути доставлений не­залежно від інших пакетів;

6. рівень сполучення необхідний для того, щоб промодулювати сигнали, які циркулюють на фізичному рівні, відповідно до даних, отриманих із мережного рівня. На­приклад, у комп'ютері ці функції виконує мережна карта або модем;

7. на фізичному рівні відбувається реальне передаван­ня даних. Тут немає ні документів, ні пакетів, ні навіть байтів — є тільки біти, тобто елементарні одиниці подання даних. Відновлення документа з них відбувається посту­пово, при переході з нижнього на верхній рівень на ком­п'ютері одержувача.

Засоби фізичного рівня здебільшого лежать за межа­ми комп'ютера. В локальних мережах це обладнання са­мої мережі. При віддаленому зв'язку з використанням телефонних модемів — це лінії телефонного зв'язку, ко­мутаційне обладнання телефонних станцій тощо.


Читайте також:

  1. II.1 Програмне забезпечення
  2. Види пенсійного забезпечення.
  3. Види соціального забезпечення.
  4. Визначення пріоритетів стабілізації розвитку економіки та державне управлінське забезпечення.
  5. Відкрите програмне забезпечення.
  6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕДОТРИМАННЯ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА ЕТИКЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  7. Договори матеріально-технічного забезпечення.
  8. ДОТРИМАННЯ ЕТИЧНИХ ТА ЕТИКЕТНИХ НОРМ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  9. Другий та третій рівні системи пенсійного забезпечення в Україні становлять систему накопичувального пенсійного забезпечення.
  10. Загальне програмне забезпечення
  11. Загальні засади права соціального забезпечення.
  12. Зв’язок з виконується через відповідне програмне забезпечення – DialogStar, DeskToр, DialogClassic, тощо.




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення і призначення комп’ютерних мереж | Мережне програмне забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.