Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регулювання руху поїздів.

Покликане забезпечити відповідність об'єму перевезень і розмірів руху. Воно здійснюється різними прийомами, у тому числі рівномірним підведенням потягів до станцій і вузлів.

Значний збиток якості використовування вагонів і виконанню технічних норм наносить згущування передачі поїздів на звітну годину. Оскільки в оперативній звітності наявність вагонів на 18.00 вважається робочим парком за звітну добу, то підрозділи прагнуть цього часу здати якомога більше поїздів, а прийняти по можливості менше. Це нерідко веде до непродуктивних простоїв поїздів через неприйняття стиковими пунктами.

Оскільки залізниці роблять звіт перед УЗ тільки за кількість зданих порожніх вагонів за добу без урахування часу їх здачі («вільне» регулювання), то транзитні залізниці можуть забирати під своє навантаження порожняк, що поступив на початку доби, компенсуючи його здачу в кінці звітної доби після свого вивантаження. Це, хоча і полегшує місцеву роботу на мережі, веде до неритмічності в просуванні порожніх вагонів.

До пунктів здачі на сусідні залізниці підводиться значна кількість поїздів з порожніми вагонами до кінця звітної доби, причому якщо порожній маршрут можна здати до кінця доби, то йому диспетчерський апарат забезпечує «зелену вулицю» і просуває його нерідко в збиток потягам з навантаженими вагонами. Маршрутна швидкість такого поїзду деколи 1800 км/добу і більш. Проте на залізниці, що прийняла його, ситуація повторюється. Якщо маршрут не здати на наступну залізницю в кінці доби, то темп просування сповільнюється або його використовують під завантаження.

Практика «вільного регулювання» привела ще до одного небажаного явища. Дороги «просівають» потік транзитних порожніх вагонів, залишаючи для своїх потреб справний порожняк і здаючи за регулювальним завданням вагони, що потребують ремонту.

 

Рис.2. Схема передачі порожніх маршрутів

Для поліпшення системи регулювання парку порожніх вагонів, крім контролю УЗ за передачею порожніх вагонів по четвертях діб, необхідно нормувати використання транзитних порожніх вагонів, щоб основну їх масу пропускати по транзитних дирекціях без затримки. Коли заходи оперативного регулювання перевезень недостатні для стійкого забезпечення вантажними ресурсами, використовують резерв порожніх вагонів.


Читайте також:

  1. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  2. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  3. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  4. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  5. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  7. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  8. Автоматичне регулювання.
  9. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  12. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форсування використовування пропускної і переробної спроможності. | Визначення і призначення комп’ютерних мереж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.