Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форсування використовування пропускної і переробної спроможності.

Заходи оперативного регулювання перевезень

Найважливіший засіб регулювання перевізного процесу - система оперативного планування. Завдання оперативного плану можуть відхилятися від технічних норм відповідно до фактичного положення. Вони передбачають заходи для виконання заборгованості у завантаженні, здачі порожніх вагонів за регулювальним завданням і ін., а також зниження цих показників при недоліку парку вагонів, але з урахуванням подальшого заповнення.

Щоб забезпечити стабільність і ритмічність перевізного процесу, вимагається оперативно перерозподіляти між дорогами регулювальні завдання на передачу порожніх вагонів відповідно до безперервно змінної обстановки. Для стійкої роботи дороги навантаження повинні одержувати навантажені і порожні вагони ззовні в кількості, достатній для забезпечення вантаження на вихід:

Для стійкої роботи залізниць, яки здають вагони, треба щоб сума навантаження на вихід і здачу порожніх вагонів з-під вивантаження забезпечувалася надходженням вагонів під вивантаження (ввезенням).

При виникненні всякого роду відхилень і диспропорцій в розподілі вагонного парку вживають наступних заходів оперативного регулювання перевезень:

При необхідності прискореного просування визначеного потоку поїздів і вагонів на одноколійних лініях використовують непарний графік. Часто в поєднанні з відправленням потягів услід на переважному напрямі на двоколійних лініях можуть бути застосований пакетний і частково пакетний графіки при русі по неправильній колії для тимчасового збільшення пропускної спроможності в одному напрямі. Для цієї ж цілі застосовують швидкісне підштовхування або подвійну тягу, здвоювання поїздів, влаштовують колійні пости на обмежуючих перегонах, пропускають важковантажні і довго складові поїзди, переважно просувають поїзди в одному напрямі і ін. На станціях знаходять технологічні резерви: укладають додаткові колії і з'їзди, організують нові маневрові райони, збільшують число маневрових локомотивів, маневрову роботу ізолюють від руху поїздів, переглядають спеціалізацію сортувальних колій, упроваджують передові методи праці і ін.

Щоб полегшити роботу станцій, регулюють підведення поїздів до них, чергуючи розбірні і транзитні, оперативно перерозподіляють сортувальну роботу між станціями, коректують план формування поїздів і ін.

Регулювання вагонного парку.

Це утримання його в розмірах, відповідних об'єму роботи. Кількісне регулювання направлено на підтримку вагонного парку відповідно до технічних норм, забезпечення навантаження, вивантаження, передачі і обороту вагонів. При збільшенні фактичного об'єму роботи в порівнянні з технічними нормами відповідно збільшують парк вагонів і навпаки. Розміри парку регулюють, встановлюючи підвищені або знижені завдання на передачу навантажених і порожніх вагонів по стикових пунктах.

Вагонопотоки, що знаходиться в русі, регулюють, перерозподіляючи по паралельних ходах так, щоб використовувати резервний пробіг локомотивів для скорочення часу руху вагонопотоків і збільшення швидкості доставки вантажів. При відхиленні вагонопотоків від основного напряму необхідно заздалегідь відкоригувати план формування і переконатися в тому, що локомотивів поїздів і маневрових, локомотивних бригад і запасу переробній здатності станцій достатньо для освоєння додаткового вагонопотоку.

Регулювання навантаження.

Один з найважливіших і ефективних засобів управління перевізним процесом. Воно дозволяє попередити порушення в підживленні вантажних районів мережі вагонами і труднощі з пропуском вагонопотоків, вивантаженням і перевалюванням вантажів на інші види транспорту. Навантаження регулюють так, щоб не порушувати місячний план перевезень, а всі відступи від нього заповнити протягом декади. Розрізняють наступні способи регулювання вантаження:

по призначеннях - для поповнення або зменшення парку вагонів на окремих дільницях збільшують або зменшують навантаження на їх адресу, зосереджують транзитні навантажені вагони на окремих напрямах, збільшуючи навантаження призначенням через певні пункти переходу вагонів і підвищуючи норму передачі вагонів по цих пунктах.

регулювання навантаження в місцевому сполученні сприяє рівномірному надходженню вагонів під вивантаження, підтримці в нормі парку вагонів;

по роду вагонів - для зосередження в районах навантаження певної кількості вагонів даного роду. При цьому використовують під завантаження вагони того роду, який потрібен в пункті призначення, оскільки це скорочує породовий розмін і зменшує порожній пробіг. На залізницях і в УЗ періодично розробляють переліки вантажних станцій з вказівкою роду вагонів для забезпечення навантаження;

по напрямкам - для забезпечення стійких потоків і рівномірного завантаження ліній.

Заходи регулювання навантаження - згущування, обмеження або тимчасове припинення. Завантаження по призначеннях або роді вантажу згущують за узгодженням з відправником. Цей захід застосовують також для заповнення недовантаження, надпланового завантаження окремих вантажів, створення запасів сировини або вивозу продукції, що нагромадилася.

Тимчасове припинення навантаження в певних напрямах, що мають труднощі з пропуском вагонопотоків або не забезпечують вивантаження, допускається у виняткових випадках.

Регулювання вивантаження.

Це - головним чином її збільшення, досягається залученням додаткової робочої сили і максимальним використовуванням механізмів, формуванням додаткових збірних і вивізних поїздів, організацією розвезення місцевого вантажу, цілодобового вивантаження і ін.

Інша міра регулювання вивантаження - переадресування навантажених вагонів для вивантаження на інших, менш завантажених станціях, застосовується тільки за згодою власника вантажу.


Читайте також:

  1. Використовування методів наукового пізнання
  2. Критерії та напрямки оцінки конкурентноспроможності.
  3. Метод розрахунку виробничої програми, що базується на розрахунку пропускної здатності обіднього залу та рівня її використання.
  4. Наступ взводу з форсуванням водяних перешкод
  5. Параметри конкурентноспроможності.
  6. Поняття конкурентоспроможності продукції. Економічні фактори, що формують рівень конкурентоспроможності.
  7. Правила слововживання й використовування українських термінів
  8. Розрізняють декілька рівнів неплатоспроможності.
  9. Тема 5. Аналіз ліквідності і платоспроможності.
  10. Форсування випробувань




Переглядів: 689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування норм регулювального завдання по здачі порожніх вагонів з-під вивантаження | Регулювання руху поїздів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.