Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛОГІСТИКА ВИКОНАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ

 

Виконання курсового проекту повинно бути послідовним, розділи бути повністю завершеними, з висновками. В цілому курсовий проект має бути готовим до впровадження у виробництво.

Курсовий проект має наступний зміст:

ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ҐРУНТОВО-КЛІМАТИЧНІ УМОВИ ЗОНИ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГОСПОДАРСТВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Географічне положення та загальні відомості про господарство
1.2. Ґрунтова характеристика земель господарства . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Кліматична характеристика зони . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ЗРОШУВАНОЇ СІВОЗМІНИ ДЛЯ УМОВ ГОСПОДАРСТВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Обґрунтування структури посівних площ та побудова сівозміни
2.2. Обґрунтування чергування сільськогосподарських культур у сівозміні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Оцінка зрошуваної сівозміни за виходом продукції та надходженням грошових коштів . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 3. РЕЖИМ ЗРОШЕННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У СІВОЗМІНІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Проектування режиму зрошення культур у сівозміні . . . . . . . . . . .
3.2. Подекадний графік поливів культур у сівозміні і його оцінка . . . .
РОЗДІЛ 4. ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОЩУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У СІВОЗМІНІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1. Поопераційна карта вирощування культур у сівозміні . . . . . . . . . .
4.2. Обґрунтування строків, норм внесення та потреби в добривах і пестицидах при вирощуванні сільськогосподарських культур . . .
РОЗДІЛ 5. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ВИРОБНИЧА САНІТАРІЯ В УМОВАХ ЗРОШЕННЯ ПРІСНИМИ ТА СТІЧНИМИ ВОДАМИ . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 6. ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАН ТА АНТРОПОГЕННЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА ПРИРОДНЕ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПРИ ВИРОЩУВАННІ КУЛЬТУР В ЗРОШУВАНИХ СІВОЗМІНАХ . . . .
ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИРОБНИЦТВУ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 


ВСТУП

В даному розділі студенту необхідно викласти сучасний стан та перспективи розвитку зрошення на півдні України. Надати власне бачення подальшого розвитку галузі на інноваційній основі. Відзначити позитивні та негативні риси зрошення, а саме: вплив на величину і якість урожаю; меліоративний стан грунту; можливість вирощування повторних культур; особливості технології вирощування сільськогосподарських культур тощо.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  8. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Етап проектування
  11. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  12. Актуальність проекту




Переглядів: 337

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ 1 | РОЗДІЛ 1. ҐРУНТОВО-КЛІМАТИЧНІ УМОВИ ЗОНИ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГОСПОДАРСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.