Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обґрунтування чергування сільськогосподарських культур у сівозміні

 

Проектована сівозміна повинна забезпечувати максимальний вихід продукції і створювати ефективні умови для раціонального використання ґрунтів, біологічних властивостей сільськогосподарських рослин, природних і економічних можливостей господарства.

В підрозділи надається аргументоване пояснення чергування культур в сівозміні. По кожному полю надаються причини, які викликають потребу в зміні сільськогосподарських культур і пояснюється як це відбивається на основних показниках родючості ґрунту, росту і розвитку рослин. При цьому вказуються на негативні наслідки повторного і беззмінного вирощування сільськогосподарських культур на зрошенні.

В обґрунтуванні проектованої сівозміни необхідно вказати вплив попередників на ґрунтові умови: поживний режим, фізичні і водні властивості, засміченість полів, поширення шкідників і хвороб тощо.

Наприкінці розділу необхідно дати пропозиції щодо поліпшення структури посівних площ з метою більш продуктивного використання землі на зрошенні в умовах розширеного відтворення родючості ґрунтів.

 


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  3. I.2. МЕСТО И РОЛЬ КУЛЬТУРЫ УЧЕБНОГО ТРУДА
  4. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  5. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  6. II.2. Культура конспектирования
  7. II.3. Культура слушания
  8. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  9. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  10. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  11. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  12. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок тривалості вегетаційного періоду проектованої восьмипільної зрошуваної сівозміни (метеостанція м. Херсона) | Оцінка зрошуваної сівозміни за виходом продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.