МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок виходу та вартості продукції 8-пільної польової сівозміни
На кожні 100 га сівозмінної площі припадає: зерна - 254,53 т; кормових одиниць – 928,11 т; протеїну – 93,5 т; продукції в грошовому вираженні – 100742 євро (€); на 1 кормову одиницю (кг) припадає – 100,8 г протеїну. Також оцінити необхідно вміст перетравного протеїну в одній кормовій одиниці. Для визначення зазначених показників визначають суму за графами 9, 12 та 15, а також підраховують збір виключно зерна за графою 6 (насіння таких культур, як соняшник, ріпак, гірчиця тощо не враховують). Для розрахунків виходу продукції зі 100 гектар розраховують наступним чином: ; , т;
, т;
, €;
, г.
В нашому випадку вихід продукції на кожні 100 га дорівнює: ; т; т; €; , г. Окремо проводять розрахунок виходу кормових одиниць та перетравного протеїну з отриманої в сівозміні продукції, яку використовують на корм тваринам (табл. 2.5). При цьому в розрахунки не приймають продовольчу частину врожаю (зерно пшениці, рис, овочі, картопля тощо), але включають продукти переробки (30% від валового збору насіння соняшнику (макуха), ріпак (жом або шрот), гірчиця (жом або шрот); сирий жом – 50% від зданого на переробку цукрового буряку), а також нестандартну частину врожаю продовольчих культур, які використовують на корм (відходи зерна пшениці, сої – 10%, нетоварна картопля та інші овочі – 10-15%, відходи продовольчого баштану – 20-25% тощо). Для визначення показників, представлених у таблиці 2.6, нижче приведені алгоритм розрахунків: Дані, які представленні у перших чотирьох графах заповнюється відповідно до таблиці 2.4., з урахуванням відсотка використання продукції на корм та продуктів переробки. Значення, які представлені у графах 5 та 7 заповнюється згідно додатку И. Вихід кормових одиниць з усієї площі розраховується як добуток валового збору ( графа 4) на вміст кормових одиниць в 1 т продукції ( графа 5). Вихід перетравного протеїну з усієї площі розраховується як добуток валового збору ( графа 4) на вміст перетравного протеїну в 1 т продукції ( графа 7). Таблиця 2.5 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|