МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙз дисципліни «ОСНОВИ БІЗНЕСУ, МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ»
(для студентів напрямів підготовки 6.050502 «Інженерна механіка», 6.070106 «Автомобільний транспорт», 6.060101 «Будівництво», 6.060103 «Гідротехніка (водні ресурси)», 6.060102 «Архітектура» очної та заочної форм навчання)
Склав: к.держ.упр., доц. СУХІНА О.О. ас. ВЕШНЕВСЬКА А.В.
Затверджено на засіданні економічної теорії та фінансів протокол № _ від ____2013 р. зав. кафедрою д.е.н., проф. Богачов С.В.
Макіївка, 2013 р.
ВСТУП Дисципліна «Основи бізнесу, маркетингу і менеджменту» складається із трьох змістових модулів: основи бізнесу, основоположні поняття маркетингової діяльності та загальні положення менеджменту. Мета вивчення навчальної дисципліни «Основи бізнесу, маркетингу і менеджменту» – формування у майбутніх фахівців комплексу знань про основи здійснення підприємницької діяльності в умовах ринку, сприяння розвитку в них навичок маркетингового підходу до підготовки, обґрунтування і прийняття ефективних управлінських рішень з економічних питань. За економічною природою бізнес – це економічні відносини, що виникають між людьми з приводу організації власної справи, виробництва, його функціонування із метою отримання найбільшого прибутку. Вихідним пунктом вивчення відносин бізнесу є приватна власність. Основний елемент підприємництво. Предмет змістового модулю «Основи бізнесу» – відносини, що виникають між людьми у зв’язку з організацією, функціонуванням і розвитком власної справи чи бізнесу. Завдання модулю – дати загальне уявлення про бізнес, розглянути його соцfіально-економічний зміст, розкрити механізм створення власної справи, показати процеси функціонування, інфраструктурного обслуговування і забезпечення бізнесу, висвітлити проблеми його управління та державного регулювання і на цій основі сформувати підприємницький тип мислення – рушійну силу бізнесу. Завданням вивчення змістового модулю «Основоположні поняття маркетингової діяльності» є надання знань з питань: - теоретичних та методологічних основ маркетингу; - організації та здійснення маркетингових досліджень; - сегментування ринку та вибору цільових сегментів; - розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик та ін. Метою викладання змістового модулю «Загальні положення менеджменту» є розвиток у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі організації та управління підприємством в умовах ринкової економіки, забезпечення ефективної діяльності підприємства. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|