Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

з дисципліни

«ОСНОВИ БІЗНЕСУ, МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ»

 

 

(для студентів напрямів підготовки 6.050502 «Інженерна механіка»,

6.070106 «Автомобільний транспорт», 6.060101 «Будівництво»,

6.060103 «Гідротехніка (водні ресурси)», 6.060102 «Архітектура»

очної та заочної форм навчання)

 

 

Склав:

к.держ.упр., доц. СУХІНА О.О.

ас. ВЕШНЕВСЬКА А.В.

 

 

Затверджено

на засіданні економічної теорії та фінансів

протокол № _ від ____2013 р.

зав. кафедрою д.е.н., проф. Богачов С.В.

 

 

Макіївка, 2013 р.
ЗМІСТ

 

ВСТУП
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. ОСНОВИ БІЗНЕСУ
Тема 1. Природа і економічна сутність підприємництва
1. Сутність, ознаки, функції та принципи підприємництва
2. Суб'єкти та об’єкти підприємництва
3. Права та обов’язки підприємців
Тема 2. Організаційно-правові форми підприємницької діяльності
1. Класифікація форм власності
2. Індивідуальне підприємництво
3. Форми партнерства
Тема 3. Механізм створення бізнесу
1. Засновницькі документи та їх підготовка
2. Статутний фонд і його формування
3. Державна реєстрація суб’єктів підприємництва
4. Припинення діяльності суб’єктів бізнесу
Тема 4. Міжнародні форми бізнесу та державне регулювання підприємництва
1. Міжнародний бізнес як система
2. Форми міжнародного бізнесу
3. Державне регулювання підприємництва
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. ОСНОВОПОЛОЖНІ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тема 5. Сутність маркетингу та маркетингові дослідження
1. Сутність маркетингу
2. Види маркетингу
3. Концепції маркетингу підприємства
4. Поняття, алгоритм та види маркетингових досліджень
5. Характеристика методів та прийомів збору інформації
Тема 6. Маркетингова товарна політика
1. Класифікація товарів і послуг
2. Етапи життєвого циклу товару
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Тема 7. Цінова політика в системі маркетингу
1. Сутність цінової політики в системі маркетингу підприємства
2. Основні методи ціноутворення
3. Види цінових стратегій та політик управління цінами
Тема 8. Маркетингова політика комунікації
1. Цілі системи маркетингових комунікацій
2. Види комунікаційних заходів
3. Стимулювання збуту
Тема 9. Політика розповсюдження в маркетингу
1. Характеристика і функції каналів розповсюдження
2. Методи розповсюдження товарів і послуг
3. Види та особливості посередників
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
Тема 10. Сутність, роль та методологічні основі менеджменту
1. Суть менеджменту і його необхідність
2. Основні закони та закономірності менеджменту
3. Методи управлінської діяльності та принципи їх реалізації
4. Функції менеджменту, їх класифікація і взаємозв'язок
Тема 11. Організація як об'єкт управління
1. Ознаки та загальні риси організацій, їх різновиди
2. Зовнішнє і внутрішнє середовище функціонування організації
3. Етапи життєвого циклу організації
Тема 12. Планування в організації
1. Сутність планування як функції управління
2. Бізнес-планування. Складові бізнес-плану
Тема 13. Організаційна діяльність як загальна функція менеджменту
1. Сутність та особливості реалізації функції організації
2. Види організаційних структур управління
Тема 14. Мотивування як функція менеджменту
1. Сутність і зміст мотивації
2. Форми і методи мотивації
Тема 15. Контрольна функція управління
1. Сутність, етапи і принципи управлінського контролю
2. Види управлінського контролю
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ЗА КУРСОМ

 


ВСТУП

Дисципліна «Основи бізнесу, маркетингу і менеджменту» складається із трьох змістових модулів: основи бізнесу, основоположні поняття маркетингової діяльності та загальні положення менеджменту. Мета вивчення навчальної дисципліни «Основи бізнесу, маркетингу і менеджменту» – формування у майбутніх фахівців комплексу знань про основи здійснення підприємницької діяльності в умовах ринку, сприяння розвитку в них навичок маркетингового підходу до підготовки, обґрунтування і прийняття ефективних управлінських рішень з економічних питань.

За економічною природою бізнес – це економічні відносини, що виникають між людьми з приводу організації власної справи, виробництва, його функціонування із метою отримання найбільшого прибутку. Вихідним пунктом вивчення відносин бізнесу є приватна власність. Основний елемент підприємництво.

Предмет змістового модулю «Основи бізнесу» – відносини, що виникають між людьми у зв’язку з організацією, функціонуванням і розвитком власної справи чи бізнесу. Завдання модулю – дати загальне уявлення про бізнес, розглянути його соцfіально-економічний зміст, розкрити механізм створення власної справи, показати процеси функціонування, інфраструктурного обслуговування і забезпечення бізнесу, висвітлити проблеми його управління та державного регулювання і на цій основі сформувати підприємницький тип мислення – рушійну силу бізнесу.

Завданням вивчення змістового модулю «Основоположні поняття маркетингової діяльності» є надання знань з питань:

- теоретичних та методологічних основ маркетингу;

- організації та здійснення маркетингових досліджень;

- сегментування ринку та вибору цільових сегментів;

- розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик та ін.

Метою викладання змістового модулю «Загальні положення менеджменту» є розвиток у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі організації та управління підприємством в умовах ринкової економіки, забезпечення ефективної діяльності підприємства.



Читайте також:

  1. II.2. Культура конспектирования
  2. Види лекцій
  3. Викладення лекційного матеріалу
  4. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  5. Електронний конспект лекцій
  6. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  7. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.
  8. ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
  9. Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 1.
  10. Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 10
  11. Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 11
  12. Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 12




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання результатів виконання та захисту курсових робіт | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.