Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до зань і умінь студентів

У процесі вивчення дисципліни “Топографія з основами картогра-фії” студенти повинні оволодіти основами знань про:

- методи визначення фігури і розмірів Землі, форм і розмірів елементів рельєфу поверхні;

- методи зображення земної поверхні на планах і картах;

- точні виміри на місцевості у зв’язку з різними видами будівництва, виконання наукових досліджень та спостережень за розвитком природних і антропогенних процесів;

- основи нівелювання, мензульної, теодолітної зйомки;

- будову геодезичних приладів та методів роботи з ними;

- основи складання, відтворення та використання географічних, геологічних, екологічних і інших карт та планів різного масштабу, в тому числі - побудови карт за даними ЕОМ;

- типів карт і систем умовних позначень на них.

 

На завершення оволодіння даною дисципліною студенти другого

курсу повинні також вміти:

- читати карти при аналізі природно-екологічних умов території;

- наносити екологічну інформацію на карти і плани при проведенні екологічної експертизи і паспортизації об’єктів;

- виконувати геодезичний контроль за змінами форм рельєфу та іншими змінами стану природних об’єктів під впливом антропогенних факторів.

- виконувати основні види завдань, що розв’язуються за допомогою топографічної карти,

- користуватися основними геодезичними приладами, оволодіти навиками топографо-геодезичних зйомок місцевості.

ТОПОГРАФІЯ З ОСНОВАМИ КАРТОГРАФІЇ читається для студентів ЛДТУ (спеціальність 6.070800 «Екологія та охорона навколишнього середовища» ) на другому курсі у 4 семестрі (денна форма навчання та заочна форма навчання). Курс входить до циклу нормативних професійно орієнтованих дисциплін.

 

Обсяг даної дисципліни складає:

1. Денна форма навчання: лекції - 34 год, практичні заняття – 34 год, самостійна робота студентів – 40 год.

2. Заочна форма навчання: лекцій – 10 год, практичні заняття – 6 год, самостійна робота студентів – 92 год.

 

У МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВКАХ даються деякі узагальнені положення щодо проведення навчально-польової топографічної практики, запитання та завдання, рекомендації щодо оформлення звіту.

 

2. МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ

Навчально-польова практика з дисципліни «Топографія з основами картографії» є складовою частиною нормативно-методичного забезпечення навчального процесу за напрямком 0708 “Екологія” і передбачена для підготовки бакалаврів за спеціальністю 6.070801 “Екологія та охорона навколишнього середовища”. Зміст програми передбачає опрацювання теоретичного матеріалу, практичні заняття та виконання ряду топографічних знімань на місцевості.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура, мета, завдання курсу | Розподіл робочого часу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.