МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст звітупро проходження комплексної навчально-польової практики з «Топографії з основами картографії”
Вступ (мета, завдання, об’єкт і предмет практики, методи картографічних та топографічних досліджень місцевості, структура та методи проведення практики, склад підгрупи та обов’язки кожного з учасників практики).
1. Фізико-географічні умови району дослідження: а) фізико-географічне положення (місто Луцьк: в якій природній зоні розташована дана територія, її географічні координати, картографічна схема району дослідження); б) геологічна будова та рельєф району проходження практики; в) внутрішні води території; г) загальна характеристика клімату; д) рослинний та ґрунтовий покрив району проходження практики; е) господарське освоєння території.
2. План-карта планово-висотного знімання досліджуваної ділянки (полігону), виконана у вибраному масштабі, з обов’язковим нанесенням прокладеного теодолітного (нівелірного) ходу, основних та допоміжних точок зйомки, елементів та характерних об’єктів рельєфу, гідрографії, рослинного покриву, господарських об’єктів, забудови тощо. План-карта виконується і оформляється згідно з існуючими вимогами та стандартами на аркуші формату А-3. Додатково розробляється система умовних знаків (легенда) на аркуші Ф А-4.
3. Загальний опис характерних особливостей території, що відноситься до полігону знімання.
4. Висновки (найхарактерніші риси району проведення практики; зв’язок між антропогенною діяльністю і сучасним станом досліджуваних природно-територіальних комплексів; характеристика топографо-картографічних методів і прийомів, з якими ознайомилися студенти в процесі проходження практики, що Ви для себе отримали особисто в процесі проходження практики, Ваші побажання та пропозиції).
3.2. Контрольні залікові запитання:
1. Мета, завдання, об’єкт і предмет практики. 2. Види топографічних зйомок. 3. Теодоліт, його будова. 4. Нівелір, його будова. 5. Правила користування нівелірною рейкою. 6. Бусоль, сфера застосування і будова. 7. Методи планових зйомок місцевості. 8. Методи висотних зйомок місцевості. 9. Метод геометричного нівелювання. 10. Прийоми прокладання теодолітного ходу. 11. Метод полігонів, його основні принципи. 12. Розбивка прямих кутів на місцевості. Екери. 13. Прямий і зворотній теодолітний хід. 14. Методи визначення прямих і зворотніх азимутів. 15. Методи виміру горизонтальних кутів. 16. Методи виміру вертикальних кутів. 17. Лінійні вимірювання на місцевості. 18. Сфера застосування топографічних зйомок. 19. Поняття про масштаб, види масштабів. 20. Системи умовних знаків, що застосовуються на картах. 21. Позамасштабні умовні знаки. 22. Лінійні умовні знаки. 23. Площинні умовні знаки. 24. Прийоми читання планів і топографічних карт. 25.Основні шляхи та рекомендації для вирішення еколого-географічних проблем району дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|