Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз звіту про фінансові результати підприємства

 

Звіт про фінансові результати — це звіт про доходи, витрати і фінансові результати роботи підприємства.

Звіт про фінансові результати (форма № 2) складається з трьох розділів. За звітом про фінансові результати визначають чистий прибуток (збиток) звітного періоду (розділ І звіту). З цією метою у формі звіту передбачається послідовне зіставлення його статей. Отже, процес розрахунку прибутку (збитку) звітного періоду може бути поділений на такі етапи:

v визначення чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг);

v розрахунок валового прибутку (збитку);

v визначення фінансового результату - прибутку (збитку) - від операційної діяльності;

v розрахунок прибутку (збитку) від звичайної діяльності до оподаткування;

v визначення прибутку (збитку) від звичайної діяльності після оподаткування;

v визначення чистого прибутку (збитку) звітного періоду.

У розділі II звіту про фінансові результати операційні витрати (на виробництво, збут, управління та інші операційні витрати) подаються в розрізі економічних елементів (рис. 10.1).

 

 
 

 

 


Рис. 10.1. Взаємозв’язок класифікації операційних витрат за функціями та економічними елементами

 

Показники прибутку на акцію (ПНА) використовуються для оцінювання минулих результатів операційної діяльності підприємства з метою формування висновку щодо його потенціалу і прийняття рішень про інвестиції. Економічний зміст такого рішення полягає в розкритті ефективності (прибутковості) використання підприємством ресурсів, наданих власниками його звичайних акцій.

Потенційні прості акції - це фінансовий інструмент або інший контракт, за яким у майбутньому його власникові надається право на прості акції. До них відносять:

ü привілейовані акції, які можна конвертувати у прості акції;

ü облігації, які можна конвертувати у прості акції;

ü варанти на акції;

ü опціони на акції;

ü акції, які можуть бути придбані за спеціальними програмами для працівників;

ü контракти, учасники яких матимуть право на отримання простих акцій залежно від виконання вимог, передбачених цими контрактами.

У примітках до звіту про фінансові результати надають детальнішу інформацію про доходи, зокрема:

- облікова політика, прийнята для визнанання доходу;

- методи визначення ступеня завершеності операцій, у тому числі надання послуг;

- сума кожної значної категорії доходу, визнана у звітному періоді, в тому числі дохід від: реалізації товарів, надання послуг, відсотків, рялті, дивідендів;

- сума доходу, отримана внаслідок обміну товарами чи послугами, включена до кожної значної категорії доходу;

- передбачені прибутки та збитки; прибутки та збитки, пов’язані з гарантійними зобов’язаннями, претензіями, штрафами, можливими збитками.

Доцільно здійснювати як горизонтальний, так і вертикальний аналіз фінансових результатів роботи підприємства, аналізувати вплив факторів на формування прибутку як у цілому по підприємству, так і за основними видами продукції підприємства.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Нюховий аналізатор
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.




Переглядів: 1298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз балансу підприємства | Аналіз звіту про рух грошових коштів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.