Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід виконання роботи

На вказаному викладачем обладнанні або інших предметах лабораторії провести тренувальні змиви, відпрацювати техніку їх виконання. Для цього приготувати 2 ватяні тампони, закріпити їх на дерев'яному стержні. Кожен з тампонів помістити в заздалегідь підготовлені пробірки з 10 мл води – обов'язково стержнем догори (щоб не братися за стерильний тампон руками). Оскільки заняття тренувальне, то пробірки із тампонами не стерилізують.

Приготувати самостійно трафарети розміром 1 см2, 3 см2 і, 5 см2 із цупкого картону. Вологим тампоном протерти поверхню на обладнанні лабораторії, вказане викладачем. Тампон вкласти в пробірку. Взяти вологий тампон, ретельно ним витерти долоню, пальці, між пальцями, під нігтями. Тампони покласти у пробірку. В пробірки із "пробами" доливають 9 мл води і ретельно струшують 3-5хв. Надалі демонструють висівання проб на поживне середовище. Відповідають на запитання викладача і запитання, наведені нижче.

 

Запитання для контролю знань

1. Як диференціюють токсичні стафілококи від сапрофітних?

2. Які ви знаєте основні властивості СІ. botulinum?

3. Які види ентерококів, маслянокислих і оцтовокислих бактерій викликають псування харчових продуктів?

4. Які методи використовують для бактеріологічного дослідження обладнання, тари і рук робітників?

5. За якими критеріями проводиться санітарно-гігієнічна оцінка чистоти рук робітників?

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.