МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальні вимоги до контрольних заходів і завдань1. Іспит проводиться за білетами, складеними за теоретичними питаннями курсу. Іспит проводиться у формі письмової аудиторної роботи. 2. Кредитна модульна робота та підсумкова КМР проводиться у вигляді письмової аудиторної роботи.
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Базова 1. Абрамович С. Д. Світова та українська культура / С. Д. Абрамович, М. Ю. Чікарьова. – Львів : Світ, 2004. – 344 с. 2. Висоцький О. Ю. Історія української культури : навч. посіб. / О. Ю. Висоцький. – Дніпропетровськ : НМетАУ, 2009. – 130 c. 3. Греченко В. А. Історія світової та української культури : підруч. для вищ. закл. освіти / [В. А. Греченко, І. В. Чорний, В. А. Кушнерук та ін.]. – К. : Літера, 2000. – 464 с. 4. Історія світової культури : навч. посібник / [кер. авт. колект. Л. Т. Левчук]. – К. : Центр учбової літ-ри, 2010. – 400 с. 5. Історія української культури : у 5 т. / Б. Є. Патон (голов.ред.), В. А. Смолій (ред.). – К. : Наук. думка, 2001–2011. 6. Історія української та зарубіжної культури : навч. посібник / [Б. І. Білик, Ю. А. Горбань, Я. С. Калакура та ін.; за ред. С. М. Клапчука, В. Ф. Остафійчука]. – К. : Вища школа: Т-во «Знання», КОО, 1999. – 326 с. 7. Кордон М. В. Українська та зарубіжна культура : курс лекцій / М. В. Кордон. – К. : ЦНЛ, 2005. – 584 с. 8. Крип’якевич І. П. Історія української культури / І. П. Крип’якевич. – Львів : Видання Івана Тиктора, 1937. – 719 с. 9. Лавріненко Ю. Розстріляне відродження. Антологія 1917–1933. Поезія – проза – драма – есей / Юрій Лавріненко. – К. : Смолоскип, 2004. – 992 с. 10. Лекції з історії світової та вітчизняної культури / [за ред. проф. А. Яртися та проф. В. Мельника]. – Львів : Світ, 2005. – 568 с. 11. Подольська Є. А. Культурологія / Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар, К. А. Іванова. – К. : ЦНТІ, 2005. – 392 с. 12. Поліщук Є. П. Історія культури : короткий довідник / Є. П. Поліщук. –К. : Укр. Центр дух. Культури, 2000. – 196 с. 13. Попович М. Нарис історії культури України / Мирослав Попович. – К. : АРТЕК, 1998. – 728 с. 14. Українська культура : лекції за ред. Д. Антоновича. – К. : Либідь, 1993. – 592 с. 15. Українська та світова культура : курс лекцій : в 2 кн. / [М. І. Лавринович, Ф. А. Петляк, Г. А. Гайдукевич та ін.; кер. авт. кол. Ф. А. Петляк]. – Житомир : ЖВІРЕ, 2000–2002. – Кн. 1. – 180 с.; Кн. 2. – 208 с. 16. Яковенко Н. Нарис історії середньовічної та ранньомодерної України / Наталя Яковенко. – К. : Критика, 2005. – 584 с. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|