МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ1. Відвідування лекційних і семінарських занять студентами, належне ведення конспектів та виконання тем, які виносяться на самостійне опрацювання, є обов’язковою умовою допуску до іспиту, але балами не оцінюється. Натомість відсутність у студента конспекта підготовки до пари на семінарському занятті або неготовність відповідати на запитання викладача оцінюється негативними балами ( – 2 б.) 2. За активність на лекції (участь у дискусії; розв’язання проблемних питань) студент отримує максимально 3 бали. 3. Відповідь на семінарському занятті – максимум 5 балів, всього – 40 балів (для студентів ФІКТ – 20 балів). 4. Виступ з доповіддю, рефератом, повідомленням та відповіді на запитання за темою виступу – 5 балів. Тема доповіді або реферату обирається студентами самостійно із запропонованого викладачем списку. 5. Написання лекційного модулю №1 оцінюється у 20 балів. 6. Написання підсумкової КМР, яка включає весь вивчений матеріал з курсу – 30 балів (теоретичні питання і тестові завдання). 7. Виконання контрольних тестових завдань на семінарському занятті – 5 балів. 8. Домашня контрольна робота студентів оцінюється в 10 балів. 9. Творча, наукова студентська робота та участь в науково-практичних конференціях, олімпіадах (різних рівнів) оцінюється в 20 балів. Обов’язковими вимонами для допуску студента до складання іспиту є: позитивне написання лекційного модулю №1, підсумкової КМР, відвідування всіх лекційних і семінарських завдань та наявність відповідних конспектів, написання домашньої контрольної роботи, а також самостійне опрацювання впливу цивілізацій стародавнього світу на розвиток української культури (конспект та усна відповідь) та біографій визначних діячів української культури. В разі виконання студентом наведених вище вимог та набрання ним певної суми балів, вищої від 60, за умови згоди студента, викладач вправі виставити оцінку за проходження курсу автоматично. Не набравши максимально важливої кількості балів при написанні КМР №1 та підсумкової КМР, а також при невідвідуванні занять, студент має змогу компенсувати втрачені ним бали за рахунок виконання додаткових завдань та навчальної програми курсу. В разі непогодження студента зі здобутою ним кількістю балів він має право набрати більшу кількість балів на іспиті. Читайте також:
|
||||||||
|