Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кредитний модуль 2

· Західноєвропейська культура ХІХ ст.: риси, стильові течії, представники. Нобелівська премія і Україна.

· Особливості розвитку української культури в умовах розкладу феодально-кріпосницьких відносин і утвердження капіталізму.

· Розвиток української літературної мови. Поетичні, прозові і драматургічні твори І. Котляревського, П. Куліша, Г. Квітки-Основ'яненка, П. Гулака-Артемовського, Є. Гребінки.

· Розвиток побутового, історичного, пейзажного та інших жанрів у живописі в XIX ст. Художники Т. Шевченко, А. Мокрицький, І. Сошенко, В. Тропінін.

· Творчість Т. Г. Шевченка та його роль у піднесенні культурного рівня і національної самосвідомості українського народу.

· Розвиток професійного музичного мистецтва. Творча діяльність С. Гулака-Артемовського.

· Український музичний фольклор кобзарів, бандуристів і лірників на початку XX ст. Остап Вересай.

· Становлення фольклористики. Фольклористична діяльність М. Цертелєва, М. Максимовича, І. Срезневського.

· Історичні умови і визначні фактори розвитку культури в XIX ст. Репресивні заходи царського уряду проти української культури. Циркуляр П. Валуєва та Емський указ.

· Визначні пам’ятники архітектури та скульптури XIX – початку ХХ ст.

· Розвиток образотворчого мистецтва в XIX – на початку ХХ ст. і творчі досягнення українських передвижників.

· Музична культура в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. М. В. Лисенко – класик українського музичного мистецтва.

· Українська культура на зламі ХІХ–ХХ ст. Нове національно-культурне відродження на початку XX ст.

· Особливості розвитку культури на українських землях у складі Австро-Угорщини в ХІХ – на початку ХХ ст.

· Модернізм як провідний художній метод мистецтва (футуризм, кубізм, сюрреалізм, абстракціонізм, поп-арт, оп-арт та ін.).

· Особливості розвитку світової культури у ХХ – на початку ХХІ ст. і Україна.

· Національно-культурна політика Центральної Ради, П. Скоропадського та Директорії УНР.

· Проблеми національно-культурної політики після встановлення радянської влади на Україні.

· Українська культура у 1920-ті рр. Політика українізації.

· Особливості розвитку української культури в часи сталінського тоталітаризму 30-х рр.

· 3добутки і трагічні сторінки літератури 1920–1930-х рр. «Розстріляне відродження».

· Особливості розвитку української культури періоду Другої світової війни.

· Суб’єктивістські перекручення в культурному будівництві республіки, гальмування творчих пошуків діячів культури і науки в повоєнні роки. «Ждановщина», «лисенківщина», боротьба із космополітизмом.

· Культура і духовне життя українців в часи хрущовської «відлиги». «Шістдесятники».

· Українська культура періоду «застою». Внесок українських дисидентів у розвиток української культури.

· Провідні тенденції розвитку української культури періоду «перебудови». Значення політики «гласності».

· Визначні митці та літератори нового політичного та естетичного мислення, їх художні доробки (1980–90-ті роки).

· Діячі української культури в еміграції (Є. Маланюк, В. Барка, І. Багряний, Н. Полонська-Василенко, О. Оглоблин та ін.).

· Постмодернізм в сучасній українській літературі та мистецтві. О. Забужко, Ю. Андрухович.

· Українська культура в глобалізованому світі: позитивне і негативне. Феномен пісенного конкурсу «Євробачення» на пострадянському просторі.

· Основні здобутки і проблеми культурного життя в сучасних умовах.

· Визначальні фактори розвитку культури XX ст.

· Масова культура і її роль в сучасному суспільстві.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. З урахуванням вимог модульно-рейтингової системи навчання студентів
  6. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  7. За кредитно-модульною системою
  8. ЗАВДАННЯ ДЛЯ БЛОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
  9. ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  12. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кредитний модуль 1 | КРИТЕРІЇ РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.